Het tuig opleggen was toch ook wel spannend, wat er nu toch allemaal met hem gebeurde?

En daarna mocht hij het voor het eerst gaan proberen in de bak. Bart erachter met de leidsels en de zweep en Jeroen ernaast die hem aan de longe vasthield.
Eerst linksom.

En daarna rechtsom.

Toen dat goed ging mocht de kar erachter, de tweewieler.
Veiligheid voor alles dus aan 2 kanten iemand die er naast staat en 1 persoon zet de kar erachter. Ingrid (van Balloo en Harma, eerder ook Anka van Annemarie) mocht assisteren.

En daar ging hij, voor het eerst van z'n leven een kar achter zich. Ook hier weer eerst linksom en aan de longe.

En rechtsom.

En toen mocht hij het los gaan proberen.

En hier vroeg Bart of ik er ook al even achter wou. Oh help, nee nog even niet. Dat leek me een beetje te vroeg, held op sokken, hahaha.

Tot slot ook nog 2 filmpjes die door Linda (van Basco) zijn gemaakt.

Maar Djambo..... die is met glas geslaagd voor zijn eerste les. Ik had bij hem wat meer vuurwerk verwacht omdat hij in de omgang ook wat pittiger is dan Celony maar niets van dit alles. Alleen voor die tijd aan de muur was hij wat heftiger maar tijdens de les, zo braaf. Ik heb nu 2 mannen om trots op te zijn, wat een heerlijk gevoel.
Wie alle foto's die gemaakt zijn wil zien kan hier terecht: http://s260.photobucket.com/albums/ii32 ... vd%20Berg/