Ze heeft 6 maanden intern gezeten en donderdag was haar grote dag!!
3 examens waarvan 1 op basis van Dressuur,1 op basis van spingparcourtje en 1 op een dienstpaard op open terrein.Open terrein zou zich buiten afspelen maar door de gladheid werd dit geimproviseerd in de binnenbak.
Heb me ogen uit gekeken daar jeetje wat kwam ik in ene in luxe tussen al die grote kwpn'ers haha..
Maar belangrijkste ze is geslaagd!!!!

Gister had ze haar eerste dienstrit hier in Leiden en dat was super.Zeker toen het spektakel begon met ruzie's hier in de stad.
Maar de foto's.
Eerste paard Online uit de stapmolen,

En wat voor stapmolen,

De stallen,dit was het pad met de "afgekeurde dienstpaarden"Niet goed genoeg voor op straat maar hier krijgen ze les op.

Ik naast Online,jeetje dan mis je toch soms wel even een lekkere grote knuffelbeer hoor

Ik had helaas geen foto's van het dressuur gedeelte en spring gedeelte kunnen maken omdat de lichtval erg slecht was en je niet mocht fllitsen

Maar haar tweede paard Robin,

Nog twee meisjes die examen deden,bak is trouwens 70 bij 40!!

Het grootste paard van stal en grootste ego

Het dienstgdeelte was wel leuk,schieten,rook harde geluiden noem het maar op.
Berijder van dit paard zei tegen me nicht "je hebt 1 voordeel hij is blind en doof" haha...

Rijden van parcourtje op 1 hand met knuppel,

En stukje wijken...

Filmpjes zijn het leukste...Heb natuurlijk wel de leukste uitgezocht haha..
schieten,
http://www.youtube.com/watch?v=dySONkfYY7w
Geluiden,
http://www.youtube.com/watch?v=eCrZdtkK3sw
Was jammer dat het zich allemaal in de bak afspeelde want buiten was het echt mega groot.Maar door de sneeuw was daar niets van te zien en geen onderscheid van te maken voor op de foto.Maar er zijn 2 binnenbakken waarvan 1 hele grote en een gewone,overdekte stapmolen,buitenbak,springweide,soort eventing terrein,en uiteraard stuk of 12 afgekeurde dienstpaarden en denk 12 "echte dienstpaarden".
Verder was er een luxe solarium,2 verwarmde zadelkamers,hoefsmid die vaak aanwezig is met eigen werk terreintje,

2 meiden die de hele dag voeren en mesten en vegen.Je komt nergens in of uit zonder kaart met code allemaal beveiligd.
Ik vroeg al aan die ene meneer daar...
Wat kost het hier pension staan hahaha