Allereerst wil ik me graag netjes voorstellen, zou normaliter een ieder de hand geschud hebben maar dat gaat ietwat lastig zo virtueel.
Mijn naam is Nathalie, ik ben 36 en getrouwd met Edgar. Wij wonen met onze drie kinderen, de hond Hummer en de kat Cousteau in een dorp (ik wil nog net niet 'gehucht' schrijven) in de polder.
De voordelen van ons dorp zijn dat we vlakbij een leuk bos wonen en dat het hier heerlijk rustig is.
Het is altijd mijn levensdroom geweest, ik zal aan de leugendetector zelfs nog glashard beweren dat dit al zo was toen ik nog voeding door een navelstreng kreeg, om een eigen paard te hebben. Door ofwel chronisch geldgebrek (studeren etc.) ofwel chronisch tijdgebrek (jaja ooit was ik iemand en had een carriere

Wij hebben dus al een aantal jaren twee mega-super-geweldige shetlanders. Ik heb zelf van de heren leren mennen in enkel- en dubbelspan, de kinderen hebben leren omgaan met paarden, leren rijden, we hebben geravot, tikkertje gedaan, vrijheidsdressuur, lange teugelen en noem het maar op. Vroeger vond ik het grasmaaiers op buitenproportioneel kleine pootjes, vandaag de dag heb ik heilig respect voor de reusachtige karakters in de kleinere lichamen.
Hier kom ik meteen aan de traan in mijn verhaal. Om mijn eeuwige droom waarheid te maken, moeten wij helaas de heren pony verkopen. Het heeft me veel wikken, wegen en slapeloze nachten gekost maar realistisch, (leef)tijdtechnisch en financieel gezien kan ik nog 1 keer een paard kopen (en dus mijn levenswens in vervulling doen gaan) dat zijn leven bij ons uit kan leven. Wij zoeken dus een fantastisch huis voor onze heren en hopen dat wij onderstaande heer dan weer een fantastisch huis kunnen bieden.
Mijn keuze voor het paard van mijn leven is namelijk gevallen op Cassper (ik heb hier al voldoende meegelezen om te weten dat sommigen hier hem zullen herkennen

Met het kopen van een paardje komt er voor mij ook een regelrechte stok achter de deur om af te vallen! Na 3 kinderen staat de weegschaal nl. op 82 kilo bij 1m74 en ik mag van mezelf pas in het zadel plaatsnemen als ik onder de 75 zit...dus als er iemand in de buurt met mij wil joggen..ik hou mij aanbevolen

Cayleigh: "wat veel Sven-shetlanders hebben ze hier"

Helaas ziet zijn wintervacht er niet zo best uit, maar desondanks zie ik er al een mooie zwaan in