Nou, na enig twijfelen toch maar een topic, is lang geleden dat ik Benthe hier heb geshowd!
Ik had vanmorgen mijn zusje mee gesleurd naar Benthe, haar een fototoestel in de handen gedrukt en haar de opdracht gegeven mij en benth leuk op de foto te zetten. Was een erg leuk idee, alleen mijn camera doet het niet zo goed in de binnenbak en in de buitenbak stond hij op de verkeerde stand dus die foto's zijn ook niet helemaal goed gelukt. Geen hoogstandje dus wat betreft kwaliteit van de foto's. Maar zodra het weer het weer toelaat kunnen we weer buiten rijden en mooie foto's maken.
Ohja nog wat, normaal rijd ik altijd met cap! Maar ik was hem kwijt vanmorgen!

Mrja bollie is braaf (afkloppen) en heb haar maar niet al te hard aan het werk gezet en ik leef nog steeds dus niks aan de hand. Morgen maar op zoek naar een andere of die van mezelf terug vinden!
Voor de geinteresseerden: Benth heet officieel Brigitte en is Timor x Lestor!
Onze startkaart is in aanvraag dus eind februari willen we gaan starten, gewoon om te zien hoe dat gaat

Ik heb de foto's uitgezocht die enigszins vertoonbaar zijn, laat dus niet echt een goed beeld van de training zien maar wel leuk om Benthe en mij weer eens te laten zien dacht ik zo. Nou genoeg gekletst, watch and enjoy!

netjes stappen

drafje

reuzewazig maar dat heeft ook wel weer wat mysterieus

en even rekken en strekken, stelling naar binnen.....

....en stelling naar buiten
En dat waren alle foto's binnen die enigszins vertoonbaar waren. Toen even naar buiten geweest:

lekkerding gesignaleeeerd!

zadel er vervolgens even af (teugel???

en lief kijken..

Knap paard op stand

... en Benthe denkt; 'zijn we al klaaar???' Nee Benth, nog ÉÉN! Want.....

...de ZON liet zich zien!