Maandagmiddag na een hoop gedoe waren we uiteindelijk in staat met de trailer van schoonpa naar Elles te gaan om haar te gaan halen. Ik had nog willen bellen, maar kon het nr niet meer terugvinden via Marktplaats. Advertentie was al weg. Wat een sufferd he? Niet meer bij stil gestaan.
Nou ja, toen we kwamen, werd ze uit haar stal gehaald en hebben we nog even staan praten. In de tussentijd stonden Jessie en ik haar te aaien. Toen gaan betalen, tuig, zadel en hoofdstel mee en ze mocht de trailer op. Brave pony, liep er zo op. Natuurlijk werd er door de 2 verzorgsters gehuild, maar we hebben afgesproken dat ze over een tijdje komen kijken naar Elles.
Op naar huis dus. Om 18 uur kwamen we op stal aan en het was te donker om ze nog buiten te laten. Dus in de stal, maar oe, Anca was eng. Eten deed ze daarna prima en even later stond ze te gapen. Slaap maar lekker.
We hebben ze regelmatig bij elkaar gezet, maar Elles blijft een eenlingetje. Ze staan nu met drieën bij elkaar, lijkt goed te gaan in ieder geval.
Elles is nog te dik maar daar gaan we iets aan doen. En het toiletteren moet ik nog verder afmaken, maar daar vond ik het nu iets te koud voor. Maar dat komt nog.
Hieronder foto's die ik afgelopen dagen heb gemaakt:
1. Jessie had dit gemaakt voor haar.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.Het was gisteren zo lekker in het zonnetje zonder wind, dat ze even allemaal zonder jas stonden.