Ik ben al een tijdje niet actief hier geweest omdat ik het even niet kon.
11-11 heb ik mijn lieve merrie Zirsta moeten laten inslapen. Ze was al een tijdje heel erg ziek en we konden niet anders dan haar uit haar lijden verlossen.
Ze was ernstig dampig en had zelf zelfs in stilstand erg benauwd. We hebben alles geprobeerd dat er beschikbaar was, maar helaas was er voor haar nog maar 1 ding dat haar pijn echt kon stoppen. Het was het moeilijkste wat ik ooit heb moeten beslissen. Ze was nog zo jong! Ze was mijn beste vriendin en de enige die ik alles toe vertrouwde. Ze hielp me ook om te leren omgaan met mijn lichamelijke beperking en hielp me soepel houden. We hielden rekenig met elkaars mogelijkheden en onmogelijkheden. Helaas moet ik nu zonder haar verder. Ik mis haar nog iedere dag vreselijk! In mijn hart zal ze altijd bij me zijn.
De zondag voor haar einde zijn we een laatste stapritje gaan maken. Haar favoriete route hebben we gelopen. Ik wist dat dit ons laatste ritje was, dus het was erg dubbel. Hier zijn wat foto's.

Zirsta in een zonnestaal. Zij was altijd mijn zonnestraal als ik pijn had of het moeilijk had. Ik hoop dat ze nu voor altijd van zonnestralen mag genieten waar ze nu is.