Ik vond het nog best moeilijk om te kiezen welke ik zou doen,ik hoop dat jullie ze leuk vinden.

Dit is Romeo Boy,een welsh zonder papieren.
Hij was mijn derde eigen pony(de eerste was een bonte shet en de 2e een new forrest schimmel).
Dit was op een onderlinge wedstrijd van de club.

Toen ik te groot werd voor Romeo kreeg ik Alex,dit was een newforest van 1,50 meter.
Hij is met zijn hoef in zijn halster terecht gekomen en heeft daarbij zijn sesambeentjes beschadigt,hij moest toen naar de slacht(ja toen besliste mijn vader nog)

Ondertussen verzorgde ik paarden van de boer die de pensionstal runde waar onze pony's stonden.
Hier rij ik op 1 van zijn fokmerries Ozirna,zij is later doodgegaan aan koliek.

1 van Ozirna haar veulens heb ik later gehuurd,dit was Zorno(v.Symphonie).
Deze ruin was 1,84 hoog.

Ondertussen was er iemand op stal komen staan met een fjordenmerrie,zij vroegen of ik hun pony op wedstrijden uit wilde brengen en dat ben ik toen gaan doen.
Dit ben ik met Anita A208(v. Oswald),deze foto is genomen na de centrale keuring waar ik met haar kampioen was geworden in de M dressuur(toen werden er nog proefjes gereden op de CK).

Via de eigenaren van Anita ben ik aan Collin gekomen(komt bij v.d. Brink vandaan uit wijk).
Deze foto is genomen na de Keuring in wijk.
Het leuke is dat op de achtergrond de vrachtwagen staat van de koetserij,en rechts dhr. versteeg(vader van Ikara hier op FW),die met een koets met friezen heeft gereden bij ons trouwen.

Hier diezelfde men. Versteeg tijdens onze trouwdag,met een koets van de koetserij.
Marijke was samen met een andere vriendin gekomen met Collin en Ludo(bok)

Nog een trouwfoto.
Ik heb ook nog op 1 van de friezen gezeten maar die foto's liggen nog bij mijn ex.

Nog een keer op de keuring,nu met lange manen.

Collin voor de huifkar,hier deden we mee aan het heide corso,in westernstijl.

Collin kon supergoed springen,heerlijk vond ik dat!

Ook kon hij op komando steigeren.

Zo zijn Marijke en ik een keer van Bennekom naar Wijk bij Duurstede gereden voor de keuring.
Was wel lachwekkend

Ook met Collin hebben we gesleed,we hebben er wel eens 9 sleetjes achter gehad,Collin vond alles prima.

Hier nog 1 van Marijke op Collin tijdens een wedstrijd.
Nou, dit waren ze.
Sommige zijn een beetje klein maar dat waren kleine fotootjes.