Diëgo als jonkie, hij is hier voor het eerst in een binnenbak en kijkt zijn ogen uit.

Al wat ouder. Op de keuring in Rolde

Gek doen in de sneeuw

Met het halster wat ik zo mooi vond. Waarschijnlijk vond iemand op de pensionstal hem ok mooi, hij is gewoon gejat

Klaar voor zijn 1e keuring, hier is hij 2. Gewassen en een deken op tegen de poepvlekken. Stalkat Urbanus zat altijd bij hem in de hooiruif, té schattig.

Aan de wandel en even uitrusten. Dit was 2 jaar na mijn auto-ongeluk, ik was nog steeds aan het revalideren. Jee, wat ben ik hier nog dun.....(en Diëgo breed/dik

Menproef, volgens mij in Onstwedde

Jackie en Diëgo. Ken geen 2 paarden die zo gek met elkaar waren als deze 2.............

Jackie, lekker ding!

Dit deden we het allerliefst, door het bos en door het water. Genieten!

Als kind wilde ik al op de ponie's op de camping waar we op vakantie waren.

Mijn handen

Zo kan je eruit zien als je van een bokkende pony valt..........Ik viel precies met mijn gezicht in een bult stenen die een boer uit de aardappelrooimachine had gesorteerd en in de berm had gelegd.
Neus gebroken, alles geschaafd, 2 blauwe ogen..............

Altijd al gek geweest op blauw. Dit was mijn maffe, blauwe kat Rocky. Helaas is hij niet oud geworden, hij is aangereden....

Sheba, ook één van mijn vorige katten. Ze woont nog steeds bij mijn moeder.

Sherry, alias het bijzettafeltje. Jee, wat was dat dier dik! Ze had altijd jeuk en kreeg elke dag Prednison. Ze zou daardoor niet zo oud worden. Ze is uieindelijk 17 jaar geworden. Hele aparte kleur hond, haast zilverkleurig.

Sherry met Wanda, ook één van mijn voirge honden. Wanda was net Mischa in het groot, maar dat zwart. Heb heel wat lol met deze beide honden gehad.