We zijn vanmorgen op weg gegaan om naar die lieve welsh pony te gaan kijken. Een schimmelmerrie van 1.20 m en 12 jaar oud.
Jessie vond haar erg lief. Dus rustig aan even laten ruiken en de stal eens ingegaan. Jessie ging haar poetsen en later is mama nog even gaan helpen. Ik heb haar daarna opgezadeld. Omdat er niet in de bak gereden kon worden, maar de bossen ingegaan. Daar wonen ze net tegenover. Heerlijk!
Een eindje gestapt. We gingen een bospaadje in. In de verte kwam een groepje jongeren aan getrimd. Dat vond ze wel wat spannend en ineens schoot ze wat weg. Jessie bleef prima zitten! De jongeren gingen gewoon lopen en toen was het weer goed. In een paadje waar niet zoveel sneeuw lag, zijn we een stukje gaan draven. Ging ook goed. Terug naar de stal. Evi er nog heel even op en toen afgezadeld.
Jessie is helemaal verliefd op haar!! We zijn binnen even warme chocomelk gaan drinken en toen hebben we besloten dat ze met ons mee naar huis mag!! Niet meteen, want haar fanclub wil nog afscheid nemen. Ik heb gezegd, dat ze haar altijd op mogen komen zoeken. Afgesproken dat we haar volgende week maandag op gaan halen. De smid kwam vanmiddag nog.
Natuurlijk heb ik foto's gemaakt, maar mijn eigen toestel wordt gemaakt. En dan blijkt dat mijn mama's toestel niet zo denderend is. Toch nog wel 2 foto's gemaakt die goed genoeg zijn.

Is toch wel allemaal snel gegaan, maar Jessie kan niet wachten. Ze heeft al een naambordje gekregen, dus die is al supertrots.