Wederom ben ik hier niet al te veel te vinden qua posten, maar lees nog wel gedeeltelijk mee!
Namens mij dan eerst nog even de (wat late) beste wensen voor 2010 voor iedereen

Tijd voor een foto update van Herman. Sinds eind vorig jaar rijden we met een bosal en barebackpad.
We rijden toch alleen nog maar recreatief, dus het leek me wel relax! Hij luistert prima gelukkig, alleen
afgelopen vrijdag, toen we foto's op het strand gingen maken niet. Niet gek ook, want hij heeft heel
december stil gestaan op één ritje na, vanwege mijn drukke baantje op de ijsbaan... Hij is dus nogal
nukkig en het strand lag er heerlijk bij, maar voor eigen veiligheid niet zoveel gedaan! De rijfoto's zien
er dus ook niet allemaal lekker ontspannen uit, maar zijn wel leuke plaatjes!
Eerst nog wat foto's van toen ik de bosal en barebackpad (en nieuw dekje) net had...

De rest is van vrijdag 8 januari; teddybeer en michelinvrouwtje!

Miscommunicatie, zo liep meneer het liefst...

Dit was het meest ontspannen momentje!

Sinds vandaag hebben we ook weer wat nieuws, samen hardlopen! Ik deed een stapritje zonder zadel,
maar op een gegeven moment was ik bevroren en ben ik er maar naast gaan lopen. Toen ging ik een
stukje rennen en Herman ging gezellig mee! Super hoe hij reageerde op mijn stem en houding qua tempo,
dus heb hem ook stukken los naast me mee laten lopen. Gaan we vaker doen, goed voor beide

Misschien daar de volgende keer wel foto's van!
Groetjes