Het is al een wat oudere foto, inmiddels is hij gespierder geworden nu ik hem intensief rijd.
Nu heeft hij mooie ronde billen en niet zo'n afhangend kruis als op de foto.
Foto van mijn shet volgt nog.

Ja, ook udo doet een moord voor gras, ha,ha.kristelhans schreef:Wat een leukerd! Lekker typisch..kop naar beneden. Ben benieuwd naar je shet! Hoe vaak rijd je? en doe je ook wedstrijden met hem?
nancy imka schreef:Mijn Imka komt ook bij Wim Derks vandaan. Grappig! Leuke fjord heb je!
Ja,Had gelezen dat Imka een veulen van Blaika is,vind haar ook veel op Blaik Lijken.
Wesley is echt een aanrader,hij is niet alleen mooi, maar ok heel braaf en heel lief voor de dames.De foto is van wesley deze zomer bij mij thuis.Naisven schreef:Hé, wat leuk, Wesley, die heb ik ook in gedachten als vader voor eventuele veulens van mijn meiden...
Wesley is geen kruising, maar net als de shetten van naisven een echte shet met papier.Hij heeft alleen een fjordenkleur, vandaar dat hij door de fjorden liefhebbers short word genoemd.Love_Jordy schreef:haa wat gaaf! is dat nou een minifjord? is dat een kruising!? Wel een zeer goed geslaagde kruising zeg!! Wauw