Fran schreef:L lijkt het of je hand bijna op je bovenbeen zit. Misschien iets om even op te letten?
Je handschoenen,broek en jas zijn bijna de zelfde kleur is kan het niet precies zien.
Idd lijkt
(ben zelf jurylid, en geloof me, grotere handicap kun je niet hebben) Ik heb mn teugels nu vrij lang omdattie als ik ze korter neem erg op zn bit gaat hangen. Hij loopt dus aan een lekker lang teugeltje met alle ruimte en op eigen benen. Gevolg is dan dat je soms met je handen wat richting je bovenbeen moet om wat te kunnen bijsturen of wat te remmen indien nodig.
Nance: omdat dit pas de 2e keer is sinds zn stuiteracties in Ridderkerk en Nijverdal dat ik weer echt los rij. In geval van Nood kan Andy dan zo een touwtje vast klikken

Onder het menhoofdstel hebben we ook altijd een halster. Voor nu vind ik dit gewoon een fijner/veiliger idee met rijden.
Gerritje: kilootje of 20

Rest zie je alleen niet door mn eskimo-outfit
Ach en het zijn maar enkele momentopnames, rest van de tijd was Andy te druk bezig met glunderen en morele ondersteuning bieden

Ohja en uitmesten hihihi.
Hij heeft natuurlijk 2 mnd stil gestaan dus ik heb nu maar 1 doel: blijven zitten en rond sturen, gewoon weer van voren af aan beginnen. Rijtechnisch gaan we volgend jaar wel wat meer aan de slag denk ik, k sie wel hoe het loopt allemaal.
Ben vooralsnog blij dat we überhaupt weer met hem aan de gang kunnen en dat hij niks verder aan die klap heeft overgehouden.
Fjordcup wordt ook puur een kwestie van overleven

en vooral elkaar leren vertrouwen in spannende situaties. Dat is ons leermoment de komende periode. Dus verwacht geen dressuurtechnische hoogstandjes

Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014