Beer ohz filmpje! en nog een filmpie (andere kant op)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
kristelhans

Beer ohz filmpje! en nog een filmpie (andere kant op)

Bericht door kristelhans » za 07 nov 2009, 18:12

Hoi allemaal,

Vanmorgen heb ik Beer even licht en kort gereden..afgelopen dagen vrij intensief gereden en de tandarts ook nog dus vandaag rustig aan en morgen heeft hij lekker vrij. De man was mee en die heeft even gefilmd! Kan ik eeeeiiindelijk eens bewegend beeld laten zien..
Ik erger me echt dood aan mijn eigen optrekkende hakken..buiten in het bos doe ik dit niet maar in de bak moet ik veel meer met mijn benen doen..ik ga hier maar eens even werk van maken want het ziet er niet uit!

Op dit filmpje rijd ik Beer voor de 4de keer met bit.. maandag heb ik het bit uitgeprobeerd, donderdag les, vrijdag huiswerk geoefend en vandaag, zaterdag dus dit filmpje..Dit is geen Horses At Work hahaha dus ik hou verder mijn mond..
Enjoy! Ohja..HOE lelijk is mijn zadel..en JA hij zit net zo verrot als dat ie eruit ziet haha maar ligt als ene huis op Beer..in het voorjaar komt er hopelijk een nieuwe..
Afbeelding

En nu ook een filmpie de andere kant op..lukte niet op photobucket dus maar op mijn Hyves gekwakt.. Daar loopt ie wat actiever..linksom is zijn lastige kant..

http://krrristel.hyves.nl/album/3772741 ... 02/0/3b_R/
Laatst gewijzigd door kristelhans op zo 08 nov 2009, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Mrln_
Contacteer:

Re: Beer ohz filmpje!

Bericht door Mrln_ » za 07 nov 2009, 20:51

Ziet er netjes uit Kristel! Hij is lekker aan het zoeken naar de juiste hoofd-hals houding. En wat is hij groooot toch hè! Echt een Beer ;)
I wish you were a little smaller, not just small but really really short. So I could put you in my pocket, and carry you around all day.
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » za 07 nov 2009, 21:24

hij doet het netjes toch! ziet er fijn uit! ik vind die tuinslang over de bakrand wel een betje eng..
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » za 07 nov 2009, 21:30

lekker rustig :D

draagt hij zijn staart zo scheef?
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 10:27

Dat scheve van de staart doet hij vooral als hij recht moet lopen..hah dan denkt hij dat hij scheef loopt dus dan lijkt het wel of hij het corrigeert met een scheve staart..als we wat langer rijden en hij lekker warm gedraaid is aan beide kanten zit de staart weer recht. Denk dat het onwenningheid is want Beer was behoorlijk scheef een paar weken geleden..hij gaat steeds makkelijker lopen dus ik verwacht dat straks de staart ook goed recht zit.. Ik houd het wel in de gaten maar vooralsnog geeft Beer niet aan dat hij ergens ongemakken in zijn rug of wat dan ook heeft.

Ik ben ook erg blij hoe hij het rijden op pikt..voor een paardje wat eigenlijk nog maar zo kort ondet het zadel is..hij is altijd zo heerlijk relaxed met rijden..lekker los en hij vindt alles leuk..FIJN! Hij is inderdaad heel erg zoekende naar de juiste houding maar ik hoef maar heeeel licht te vragen en dan snapt hij wat ik bedoel..heel fijn dat dat kwartje begint te vallen...we hebben geen haast..doen alles lekker rustig aan..hij heeft nu even vrij want ik denk dat hij misschien wel wat spierpijn heeft hihi.. Van de week weer oppakken..lief beest!

En die tuinslang..ach ja wij zijn er zo aan gewend..niemand op stal heeft er last van en hij ligt pal tegen de rand aan..je kunt er niet met hoeven in komen..is ie ook te zwaar voor..
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 08 nov 2009, 10:39

Ziet er leuk uit Kristel, hij doet het allemaal zo braaf. Volgende keer ook een drafje op film?
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 10:43

Ja ik heb ook eventjes gedraafd en ik dacht dat de man dat ook had gefilmd maar neeee hoor.. ' oh moest dat er ook op?' Haha.. Maar jij hebt Beer ohz gezien toen hij net een paar weken zadelmak was..hij heef al zoooveel geleerd sinds toen!
Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » zo 08 nov 2009, 10:45

Ik moet echt nodig weer eens komen kijken en wil dan ook wel een filmpje voor je maken hoor.
Laatst gewijzigd door Anita op zo 08 nov 2009, 11:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 10:50

Ha ja nou je bent altijd welkom maar eerst kom ik nog naar jullie..gecombineerd met Balloo..heb al contact met Balloo gehad maar nog even een datum vinden waarop we allemaal kunnen.
*Alin*

Bericht door *Alin* » zo 08 nov 2009, 13:58

Dat ziet er heel ontspannen uit!
Beer wordt nu een echte 'beer'.. hij ziet er goed uit!
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 14:02

Dank! Ja hij begint goed te groeien op de goede plaatsen..we voeren nu ook iets minder omdat het schrale er wel af is nu...haha hij moet geen vetklep worden natuurlijk..Beer is altijd de rust zelve..echt fijn!
Jilly

Bericht door Jilly » zo 08 nov 2009, 14:13

Hij neemt het allemaal makkelijk op zo te zien :j

Stap je altijd op dit tempo? Want ik vind hem wel een beetje aan het sloffen eigenlijk. De mijne had in het begin ook dit tempo, maar ik was er zo aan gewend dat ik het niet eens meer merkte dat hij eigenlijk veel te traaf liep. Toen we zijn gaan lessen kreeg ik ook als eerste commentaar dat ik hem vooruit moest rijden, meer tempo. Het heeft even geduurd, maar het verschil is er nu wel.
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 14:18

Normaal loopt hij wel wat actiever hoor..dit was tegen het einde van ons half uurtje stappen..met de les rijd ik hem ook veel actiever maar in het begin schreef ik ook dat we rustig aan deden gisteren omdat we twee dagen zo fanatiek hadden gereden. Als hij iets lastig vindt gaat hij ook wat langzamer lopen..niet lui maar als een vent die niet kan multi-tasken hahah..komt allemaal vanzelf wel..hij neemt ook hele grote stappen dus het oogt ook wel wat sloom idd.. Met de les donderdag hadden we het ' probleem' dat hij overactief was..dan loopt ie alleen maar met zijn hoofd omhoog dus ik vond het gisteren wel fijn dat hij zo kalm was..
Love_Jordy

Bericht door Love_Jordy » zo 08 nov 2009, 18:40

oeh oeh! Beertje :D
ziet er lekker uit hoor! Hij is lekker lenig met zijn nek!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Jordy mijn Toppertje! 19/03/1997 - V. Barstad.
B + 11.
L1+11. ★★★★★★★★★★★

L2 Startgerechtigd!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
kristelhans

Bericht door kristelhans » zo 08 nov 2009, 18:54

Ja..komt dat enorme hoofd met lange nek eindelijk van pas haha! Als hij zo in de krul loopt lijkt hij zooo volwassen en goed in proportie opeens.. Ik vraag amper wat met mijn teugels..kun je wel goed zien..heb ook nog een fimpje van de andere kant op maar die is zooo groot.. wel op Hyes..

http://krrristel.hyves.nl/album/3772741 ... 02/0/3b_R/

Daar loop hij wat actiever..terwijl linksom zijn heeeele moeilijke kant is.vooral prachtig commentaar van mij ook.. (jaaaa daaarrrr..suuuuper..jaaaaa)
Plaats reactie