Vanmorgen heb ik Beer even licht en kort gereden..afgelopen dagen vrij intensief gereden en de tandarts ook nog dus vandaag rustig aan en morgen heeft hij lekker vrij. De man was mee en die heeft even gefilmd! Kan ik eeeeiiindelijk eens bewegend beeld laten zien..
Ik erger me echt dood aan mijn eigen optrekkende hakken..buiten in het bos doe ik dit niet maar in de bak moet ik veel meer met mijn benen doen..ik ga hier maar eens even werk van maken want het ziet er niet uit!
Op dit filmpje rijd ik Beer voor de 4de keer met bit.. maandag heb ik het bit uitgeprobeerd, donderdag les, vrijdag huiswerk geoefend en vandaag, zaterdag dus dit filmpje..Dit is geen Horses At Work hahaha dus ik hou verder mijn mond..
Enjoy! Ohja..HOE lelijk is mijn zadel..en JA hij zit net zo verrot als dat ie eruit ziet haha maar ligt als ene huis op Beer..in het voorjaar komt er hopelijk een nieuwe..

En nu ook een filmpie de andere kant op..lukte niet op photobucket dus maar op mijn Hyves gekwakt.. Daar loopt ie wat actiever..linksom is zijn lastige kant..
http://krrristel.hyves.nl/album/3772741 ... 02/0/3b_R/