Allemaal bedankt voor de berichtjes....Hij kan ook echt heerlijk lopen, hij doet zo graag zijn best voor je dat is echt fijn.
@ Eef: Je bent een schat!!
Charret schreef:Krista schreef:Afgaande op de fotos lijkt je zadel te klein voor jou. Je zit op de lepel en doordat je te weinig ruimte hebt om echt op je achterste te gaan zitten wordt je ahw nog extra voorover geplaatst in je houding.
Op foto 5 zie je het heel duidelijk. Je zit daar redelijk rechtop maar teveel op de achterkant van je zadel. Probeer het eens met een groter zadel dan heb je ook ruimte om je bekken te kantelen en mooi rechtop te gaan zitten. Beugels een gat korter is geen oplossing.
Dat viel mij ook gelijk. Daar zou ik ook eerder het 'probleem'van je houding zoeken.
Ik had dat destijds ook met het zadel van Jouke. De lepel was te hoog voor mijn kont waardoor ik een fractie naar voren werd geduwd. Daardoor was mijn hele houding verkeerd.
Klopt ook, en dit zal idd wel het grootste punt zijn. In mijn eigen zadel heb ik het ook wel wat maar het is een bekend punt waar ik ook bewust mee bezig ben.
De reden dat dit zadel op Reinar ligt is omdat mijn eigen zadel de laatste keer niet helemaal lekker lag, en dit zadel wel. Maar zal het binnenkort nog eens met mijn eigen zadel proberen en kijken of hij nu wel beter ligt.
@ing-1970: Je hebt ook gelijk hoor, heb ik bij Pauliena ook. Laatst stond Esther te kijken en die heeft elke halve ronde mijn naam geroepen haha. Die helpt me het ook altijd goed te herinneren. Bij Pauliena is het nog beter te zien dat als ik naar beneden ga kijken/hangen zij dat ook gaat doen.
mirretje schreef:Wat een leuk paard is hij toch! Het ziet er goed uit? Blijven jullie hem de hele winter doorrijden?
Ik ben erg benieuwd naar alle kleine Reinartjes volgend jaar hier!
Mirjam
Zolang ik de tijd voor hem heb, wil ik hem wel blijven rijden. Ik vind het erg leuk om te doen.
Enne jij bent niet de enige die nieuwschierig is naar de kleintjes daar in Anderen volgend jaar hoor, haha