Bericht
door Esther » do 29 okt 2009, 20:37
Ik doe het ook niet zelf, ik vind het trainen heel leuk, al heb ik er nu ook geen tijd voor, maar het echie vind ik vreselijk. Vorig jaar wel zelf menproef gedaan en heb van te voren 3 keer over gegeven, is gewoon niet leuk meer en Tea reageert er ook niet goed op, hihi..
Ik zou ook nooit zelf een zadelproef kunnen doen. Ik vind rijden wel leuk, maar ben er niet bepaald goed in.. Met mij zou Tea nog geen D kunnen halen ben ik bang.. Gelukkig heeft ze die A al..
Met mennen en trekken is het vaak zo dat mensen zelf niet kunnen mennen, het materiaal niet hebben, de tijd niet hebben enz. Als je je paard dan toch prestatie wilt hebben is dit de oplossing..
Vorig jaar werden er ook wel opmerkingen gemaakt waarom mensen het niet zelf deden, nou dat hebben we laten zien, hihi.. De paarden die niet zelf gedaan werden, maar door Bart hadden vrij goede resultaten en Tea en ik gingen naar huis met 2 D's, hihi..
Dat is een geintje hoor..
Maar als je het niet zelf kunt om wat voor reden, dan is het toch juist fijn dat er mensen zijn die het voor je willen doen.. Rijden omdat je het leuk vind kun je het hele jaar..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'