Jeskim komt duidelijk weer in bepaalde blikken en houdingen tevoorschijn. Wel leuk dat ik juist die nu in de weide heb. En vwb Binkie en Manus, ik geloof dat ik inderdaad mijn dag niet had. Zhellie en ik konden elkaar de hand schudden, die was ook behoorlijk maf. Had haar willen knippen, maar dat was absoluut geen goed plan, dus als een van jullie zich eens verveelt, zet er maar rustig de schaar in.
Die voederbieten stonden toen volgens mij nog niet op FW Ivonne, anders had ik ze inderdaad gelijk mee kunnen nemen. Die kans komt ook nog een keer binnenkort.
Nina gaat naar Hardenberg voor de proef. Dat scheelt ons iets minder dan de helft aan reistijd en voor Pernille is het rustiger omdat de paarden meer verspreid worden.
Ik ben wel benieuwd hoe jij het hangen op zou lossen Kelly? Ik moet er straks toch weer mee aan de gang en heb nu eenmaal minder rijtechnische kennis en kunde dan Pernille.
Ik zag Manus inderdaad voor Karev aan. Lag denk ik in het feit dat ik er direct uitgooide wat ik dacht zonder er nog eens over na te denken

.
Er is wel een heleboel al verbeterd, dus ik hoop dat ze haar dag heeft en er in ieder geval een B uit weet te halen.
Annemarie, het springen is ongeveer net zo'n groot aandachtspunt als de galop

. Ze gaat er liever langs dan erover, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat nog goed gaat komen. Haar eerste paar sprongen gaan niet zo goed, maar na een paar keer is ze wel bereid om haar benen netjes op te tillen.
Paard zo lang moeten missen is inderdaad wel vervelend, maar ik merk dat ik daar wel iets makkelijker in wordt naarmate ze vaker uit logeren gaan. Tuurlijk, ik mis ze best en als ik de kans heb kijk ik zeker nog even om de hoek, maar het is niet meer zo dat je om de 5 minuten gaat bedenken wat ze op dat moment aan het doen zal zijn.