Wodan schreef:@ Cindy -Uniek, dat van die sperriem zal totaal niets uitmaken. Per half jaar kan ik een nieuwe neus en sperriem kopen( dan zijn de resterende gaatjes al bij geprikt), omdat Wodan als hij het er niet mee eens is alle kracht daarop zet. Hij strekt zijn bovenlip naar voren.
Wood loopt juist wel van achter naar voren, alleen kan hij binnen een fractie van een seconde alles weer kwijt zijn en kan ik weer op nieuw bouwen waar ik gebleven was.
dat klopt dus al niet met elkaar en dat zie je ook op de foto, ik vind hem niet mooi van achter naar voren lopen, hij hangt op de voorkant, je ziet ook op sommige foto's zijn mond open, je ziet gewoon dat daar veel te veel 'druk/kracht' op staat en zolang jij dat vanaf je handen zal geven, zal hij dat blijven nemen (en dus ook zoveel druk op je neusriem blijven zetten) ik zou zijn neusriem er wel eens helemaal af willen zien dan, dan kan hij daar geen druk op geven, maar dan moet jij een vriendelijkere hand nemen, want anders denk ik dat zijn mond open gaat staan
als je hogerop wilt met hem in de dressuur zal dit een terugkerend punt blijven, dus misschien wel iets om naar te kijken, ik bedoel het niet om te zeuren, maar als opbouwende kritiek, want verder loopt hij gewoon lekker