Anita45 schreef:Goed gedaan, 1e plaats. Was er eigenlijk een speciale reden dat je niet mee hebt gedaan aan de gewone keuring?
Bedankt! Ik denk dat ze niet meer goed genoeg is om mee te doen aan de keuring, als ik haar concurrentie zie. Vandaar dat ik haar daar niet meer voorbreng. Of bedoel je de gewone keuring in Oldeberkoop of Roden? Dat heeft overigens dezelfde reden.
Janine schreef:Ik heb dit jaar niet alle deelnemers gezien met rijden... maar had je eigenlijk wel veel hoger geplaatst, maar goed ik ben geen jury. Ik vond het erbij jullie lekker gemakkelijk uit zien.
Nog gefeliciteerd met je 1e plaatst bij behendigheid... waren jullie dat vorig jaar ook niet?
Wat aardig dat je dat zegt! Ze liep inderdaad heel braaf, had echt lekker gereden.
De andere keren zijn we reservekampioen, vierde en derde geworden, dus dit was wel een achteruitgang ja.

Kreeg bij mijn "rozet-uitreiking" het commentaar dat ik te hard ging, wat ten koste zou gaan van haar gedragenheid.
Vond haar zelf echter niet te hard gaan, maar gewoon voorwaarts en met voldoende impuls. Maar goed, ik ben dan ook geen jury.

Ging de eerste keer toen het bestgereden was geworden ipv bestgaand inderdaad te hard, omdat ik dacht dat het de bedoeling was de gangen zoveel mogelijk te laten zien. Maar hield haar nu wel in.
Vorig jaar waren we tweede met de behendigheid, dus wat dat betreft wel een vooruitgang!