Vlin heeft heerlijk geslapen bij Rien en staat nu geduldig te wachten op wat er komen gaat. Hij snapt er nog niet veel van want een stukkie verder staan nog veel meer fjordenvriendjes.

Allemaal geduldig wachten. Gaat er wat gebeuren dan?

Waar is het baasje nou?

Rien&Zn maken de paarden die voor de kar moeten in orde.

Oooww....we gaan een ritje maken.....met een heleboel wagentjes!!!!

Eventjes lekker uitzweten onder een dekentje (eventjes maar). Gelukkig was hij niet zo nat dus het zit wel snor met zijn conditie. Dat bleek een uurtje later nog eens toen hij even verplaatst was naar het touw in het bos. Daar meende hij zijn hooinetje met het nodige geweld te moeten verdedigen. Ik schrok me een ongeluk......dus dit is ook Vlin!!!! Gelukkig mankeerden beiden niets.

Vlin en ik hebben ook voor de eerste keer mee gedaan en het was een geweldige ervaring! Dribbel (Vlin) vond Dribbelientje (Yanneke) erg leuk en had er echt voor die dag een vriendinnetje bij. Daphne en ik hebben ook gezellig zitten kletsen ondanks het gedribbel. Ik vond het ook erg gezellig met de anderen en vond het leuk verschillende mensen van FW te ontmoeten. enne....Caroline....bedankt voor het over de streep trekken van mij. Wij doen volgend jaar weer mee.
Organisatie bedankt, maar ook Rien&Zn!!!!