Vanmorgen tegen een uur of 10 een zalige bosrit gemaakt.. We hebben alleen maar gestapt en genoten.. stalgenoot was mee en Beer was de eerste km ontzettend druk..heel drammerig en zwaar op de hand..zo heb ik hem nog niet mee gemaakt..hij weet nu dat we het bos in gaan en daar heeft ie dan zoooooveel zin in dat ie helemaal dol wordt! Op een paar dribbeltjes na heb ik hem een uur lang kunnen laten stappen en het laatste half uur was ie zo relaxed dat ie lekker laag en best rond kwam..we hebben ons huiswerk van de les ook geoefend en het ging allemaal best okee! Ik had weer zo'n 'HALLELUJA' moment toen ik door het bos rondstapte met hem.. God was een braaf beest en wat een lol heeft ie overal in!
De eerste paar kiekjes zijn dus van onze rit vanmorgen..even met de telefoon gemaakt want ik wilde het moment even vastleggen..
Ik heb gisteren de knoop doorgehakt na overleg met mijn stalgenoot en besloten om Beer te gaan scheren voor de winter.. Hij zat al zo ongelooflijk dik in het haar en de winter moet nog beginnen! Ik wil conditie opbouwen en ben van plan veel te gaan rijden dus wel zo fijn voor Beeremans als ie dan geen dik pas haar heeft! Stalgenoot had al eerder paarden geschoren dus die zou helpen..Nou, ik ben de heeeeele middag bezig geweest! Beer was superbraaf en staat nu buiten met een pyjama aan...wat trouwens eerst echt hilarisch was omdat ie nog nooit met een deken op heeft gelopen..vethard rondrennen en met zijn bek aan de deken sjorren..kijken hoelang deze deken mee gaat! Na 3 minuten was ie weer aan 't vreten alsof ie die deken niet op had dus alles is weer koek en ei.. Genoeg gebazeld! Tijd voor foto's! Ohja..eerste keer scheren ooit dus verwacht geen hoogstandjes..haha volgende keer gaat het vast beter! Het viel me wel wel op dat ie alweer veranderd is qua zwaarheid..hij wordt een echte vent nu..rug vult mooi op en borst wordt ook breder lijkt wel! Sexy!

scheve Beer

rechte Beer

Hier was ik aan het praten..meneer is een echte vent dus luistert altijd met een half oor

Beetje van opzij

lekker zonnetje erbij..zaaaalig!

KAAAAL! Hij lijkt wel gra (goor)

even goed afgeklopt...

met pyjama

Beetje chagrijnig...ik wil geen pyjama aaaaan!

En deze is van donderdag...typisch Beer..altijd gekke bekken trekken en alles in zijn mond willen stoppen!
Bedankt voor het kijken!