juni. 2007 benen op de foto, niks aan de hand, fysio erbij (www.horseinmotion.nl) conclusie: uniek haar rug zat helemaal vast en ze was extreem rechtsgebogen. Dit kwam uiteraard door mijn rij-stijl
juli. 2007 begonnen met lessen op de Antoine de Bodt manier
aug. 2008 ben ik zo'n beetje gestopt met rijden, ik kreeg een baan en trok het lichamelijk allemaal niet meer zo. In die tussentijd is Eva wel blijven rijden/lessen, maar die moest van mij maart 2009 (ongeveer) stoppen met rijden
vorige week voor het eerst het rijden weer opgepakt en dat voelde super!
uiteraard was het vandaag minder hahaha zal je altijd zien, ik vond haar wat stijfjes, misschien van de week al teveel gedaan
(uniek is op dit moment ook weer drachtig!)
ik heb zelf heeeeel wat puntjes van kritiek en ben dan ook blij dat ik mezelf eens terug kan zien (Eva heeft de foto's gemaakt)
-mijn houding, daar loop ik ook al voor bij de fysio, ik moet rechter op, zoals ik nu zit op uniek, zo loop, sta en zit ik dus ook.... heeeel fout
-benen en tenen (haha) benen zouden misschien zelfs langer mogen?! onderbenen wat naar achter, tenen naar voren én ik steek mn benen erg af
-ik hang voorover (?! heb ik eigenlijk nooit gedaan, vond het heel raar om te zien! misschien wegen die siliconen zo zwaar hahaha)
-en uiteraard mijn handen, ik heb wel geleerd om ze zi hoog te houden tot de basis allemaal weer wat meer bevestigd is, dan moet uiteraard mijn arm 1 lijn vormen naar de mond, nu gaan ze alle kanten op hahaha
ik voel ook duidelijk dat uniek nog wel rechtsgebogen is (is ook logisch, zo loopt en staat ze ook als er niks met haar gebeurt) en dat zie ook terug op de foto's ik pak continue die linkerteugel om haar 'om' te stellen waarbij ik het contact met rechts verlies.....

uniek gaat naar links, gooit mij op rechts

lekker stappen, ik geef iig wel mee

draf

van hand veranderen

galop

stukje racen

drafje

lekker beentje optillen

halt

galop

hier gooi ik net mn teugels los

uitdraven

braaf paard

stappen

Eva here we come

hooooo

meneer ongeduld wacht ons op (je ziet dat hij staat te hinniken)

hehe komt ze eindelijk terug!