Dit is Nis vandaag, blij in de wei.

Jeuk aan de neus. Momenteel zijn er erg veel vliegen, bah. Deze week ook al weer een vies oog gespot.

Toen zat er ineens een wolk voor de zon.

Al overduidelijk drachtig he

Jij gelooft ook niet in zwangerschapsverlof vanaf maand 2, ik ook niet.Annemarie schreef:Hihi, Dominique, ook mij wordt nu al geregeld gevraagd of ik al wat zie. Moet ik altijd lachen, na 1,5 maand kun je zelfs bij paarden die al veel veulens gehad hebben nog niets zien, laat staan bij mijn gele haarbal die ook nog regelmatig gereden wordt.
Annemarie schreef:Momenteel ziet Nis er goed strak uit ja. Redelijk veel gereden de laatse tijd en de paardrij 4-daagse was ook weer 100 km erbij op de teller. Verwacht wel dat Nis toch redelijk snel uitdijt straks aangezien dit nummer 9 is die ze hopelijk gezond en wel op de wereld gaat zetten. Ik kan me herinneren dat jij elke maand foto's maakte toen Andrea. Wil ik ook gaan doen, kun je mooi volgen hoe je paard verandert. Vindt het allemaal zoo spannend hihi.
Zou heel goed kunnen hoor.. Misschien is het gewoon het haarAnnemarie schreef: @Charret: Nis zag er deze winter prima uit. OK, honderd keer hariger als nu, maar verders prima. Misschien in de war met een ander Fjordje?