Bericht
door sandy87 » zo 02 aug 2009, 21:59
fijn te horen (lezen) dat jullie hem er goed uit vinden zien.
ja ik poets veel, en paar keer per week aan de wandel of beetje spelen in de losgooi bak. hy is inderdaad heel nieuwsgierig maar op rustige manier, geen paniekerig mannetje.
gister ging het alleen even mis, hy was lekker fris en ik ging met hem en mijn moeder stukje wandelen.
mijn moeder had hem vast en ineens sprong die achteruit en ging steigeren. daarna weer braaf, wel fris maar gewoon goed. even later het zelfde alleen sprong hy eerst naar voren toe en daarna omhoog.
mijn moeder heeft haar enkelbanden meerdere malen gescheurd en we liepen op het gras dus leek het haar beter als ik hem over nam, ze baalde flink want ze had liever zelf het rondje even goed afgesloten met hem.
by my was ie weer braaf, niks aan het handje. ik ging nog een klein stukje draven, rustig tempo, doen we wel vaker een paar meter.
gaat me toch aan de kletter met me haha was even schrikken!
kreeg hem gelukkig na een paar meter weer terug! dondersteen.
heb hem nog even in de bak los gezet, ging die lekker bokken en doen haha hy had gister echt te veel energie!! terug in de wei gewoon grazen, is er iets dan?!
maar tot nu toe het enige wat even minder ging, hy is verder zo braaf! loopt super mee, komt in de wei naar me toe, poetsen gaat helemaal ontspannen
maar niet alles kan altyd perfect gaan natuurlijk haha van de week dit kleine rondje maar is opnieuw proberen, de vorige keer ging het ook goed dus moet kunnen!
heel verhaal, maar het is heel wat, voor het eerst stout zijn!!!!
Mijn Toppers
Jens (v. Drageset)
Seven (v. Baldrian)