Vanmorgen ben ik voor de 5de keer op Beer geklommen..ik ben nog steeds een beetje beduusd vanwege de snelheid waarmee Beer nu dingen op pikt...het is net een spons! Alles wat hij leert, neemt hij op in zijn koppie.. Hij past het dan weer toe bij de volgende keer dat we aan de slag gaan.. Ik heb zelden een peerd zo snel zien leren!!!
Eerst heb ik Beer weer even gelongeerd.. meer voor de routine en de stemcommando's dan voor iets anders..we hebben een vast patroon waar we dingen in doen..poetsen, hoeven, zadelen, longeren, hoofdstel op, en rijden maar..daarna rollen en eten..af en toe doen we ook al benen afspuiten in de routine maar dat vindt meneer dan weer minder gezellig haha.. Beer is eigenlijk alleen aan de longe als hij een zadel op heeft..voor de rest doe ik het liever los..freestyle is meer ons ding!
Ik ben zo ontzettend trots op hem! Het was pas de 5de keer dat ik er op zat..de tweede keer draven en helemaal los..echt een wonderpaard!

Anyway; genoeg gekletst..hier een filmpje van vanmorgen...enjoy!! Kwaliteit is niet zo heel goed want manlief heeft het met zijn mobiel gefilmd..hij kon trouwens zijn ogen niet geloven..laatste keer dat hij mee was had Beer weer een nukken-dag met wals-neigingen haha!