Ik heb een Pennypony!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Machteld&Falco

Ik heb een Pennypony!

Bericht door Machteld&Falco » zo 21 jun 2009, 12:39

Dit had ik 4 jaar geleden echt nooit durven hopen. Ergens moet ik dat toch nog iets goeds gedaan hebben zowaar... Ofwel is het gewoon het verstand dat met de jaren komt O:)

Falco heeft veel fans, maar de allergrootste is ongetwijfeld Catherine, een meisje dat bij mij op de manege rijdt. Ze is ongeveer een jaar geleden begonnen en is al net zo lang fan van Falco. Ze leerde hem vorige zomer kennen op de manege en was een beetje overweldigd door zijn fratsen, maar tegelijkertijd tot over haar oren verliefd. Ze is ook druk aan het sparen voor een fjordje. Maar hoe kan je nu weten of een fjord iets voor je is als je er nog nooit mee gereden hebt??

Tijd om daar verandering in te brengen. Ze zou komen rijden. Wel even spannend, want ze is echt nog een beginner op sommige vlakken en Falco is een echte tester. Hij haalt graag streken uit. Het kon ofwel geweldig goed gaan, ofwel werd het een fiasco... Gelukkig bleef het bij het eerste. Hij heeft geen stap verkeerd gezet! Doodbraaf was hij. Ik was geweldig fier op mijn dikkerdje! De momenten waarop hij van de hoefslag kwam of hij wilde niet draaien waren de momenten waarop Catherine het hem gewoon niet goed vroeg.

Genoeg gezwetst, tijd voor foto's!

Afbeelding

Die glimlach van oor tot oor is niet meer weggegaan :p
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

uitstappen, flink gedaan pony!
Afbeelding

even poseren
Afbeelding

Als ze kon nam ze hem denk ik mee naar huis :D
Fjorden zijn als Pringles: once you pop, you can't stop!
http://pijama.come2me.nl
Jilly

Re: Ik heb een Pennypony!

Bericht door Jilly » zo 21 jun 2009, 14:46

Jeej, weer een Belgische fjordenfan erbij :P

Fijn dat hij zo braaf was!
A friend told me that I was delusional. I almost fell off my unicorn.
roos

Bericht door roos » zo 21 jun 2009, 15:04

Dat doet ie braaf zeg...wat aardig dat ze op hem mocht rijden :D
nancy imka schreef:Jeetje de tijd gaat idd heel hard als je het zo bekijkt. Ene hij ziet er nog goed uit hoor voor zn leeftijd net een jonge god :D
Dancer Trotse mama van Jasmijn en Boy
Ekdal33 '09, 35 '10
Afbeelding
Dreeke schreef:Jeetje wat een langpootmug :D
nancy imka

Bericht door nancy imka » zo 21 jun 2009, 20:21

Leuk zo'n fan! Imka heeft ook een fan alleen is die pas 8jr. Zij heeft vandaag ook weer op dr gereden. Zo af en toe mag zij een keertje rijden als wij het te druk hebben met onze klusjes eromheen... En dan is ze net zo blij als jou fan van Falco
Afbeelding

Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016
Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes
†BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...!
†Bartje E.mastiff RIP
†Arnold E.bulldog RIP
Mr BlueE.mastiff
JackyE.bulldog
Plaats reactie