Kan wel kloppen dat ze op Vinga lijkt, als ik me niet vergis heeft zij ook Manus als papa.
En die wielrenners, tja, om gek van te worden. Woon vlakbij de Cauberg, dus ze komen hier zowat elk weekend langs.
@ sjolvir: als ze zo gek is als er een groep langs komt of is geweest, dan is er geen beginnen aan. Veel te gevaarlijk. Maar als ik zo aan het rijden ben of ik loop terug naar stal langs de grote weg hier en er komen er dan een paar langs is het geen probleem. Heb het idee dat alle toeters en bellen er rondom heen en de verkeersdrukte op zo'n moment haar te veel worden. Hoop dat het nog bij gaat trekken... Tijd genoeg al gehad om te wennen o.a. Amstel Gold, Limburgs Mooiste en de kleinere wedstrijden.
@ Yvette: Ik kom idd met haar naar Sevenum. Voor stamboekopname en de keuring zelf.
Ze staat niet samen in de wei met een ander paardje, wel in de aangrenzende wei staan er twee. Die reageren totaal niet op de drukte met wielrennen, maar wel op motors of tractors. Waar Amanda dus dan weer meent bij tractors dat het mijn vriend is en dus vrolijk achter de tractor aan gaat

Wel poging tot samen zetten gedaan, wat niet slaagde en eigenlijk ook niet handig is met brengen en halen van de wei. Hoop dat ik haar over niet al te lange tijd bij mij achter in de wei kan zetten. Staat ze dan langs schaapjes
We zien ons wel in Sevenum
Groetjes,
Desiree