Zoals velen van jullie weten stond mijn bolle schatje altijd nog in Balloo..maaarrr vandaag was de dag dat Beer naar Hoonhorst is gekomen! EINDELIJK! Na veel heen en weer gereis met de auto hoef ik nu minder dan 10 minuten te fietsen om bij mijn graspensje te komen!! De stal is prachtig gelegen..ik kan straks een buitenrit van 10 km maken zonder hetzelfde pad te kruisen!!! En dat is dan alleen het bos wat direct aan de stal grenst..

Wachten aan de weg op Jan en José...zijn ze er al??? Zie je ze al?? Duuuuurt lang!

Jaaaa! Daar is Beer!

Superbraaf uitladen.. (2de keer in zijn leven dat ie in een rijdende trailer stond)

Nou, aan dat lijf moet nodig gewerkt worden...wat een vormeloze speklap!

Drie keer raden wat Beer gegeten heeft...(veeeeel) gras!

Dag vriend; welkom thuis! (ik heb ook wapperende manen)

Even de beentjes strekken na de lange rit en even rollen? (wel gedaan, geen kiekje..even met rust gelaten)

Kijk Beer; dit zijn je nieuwe buren...

En dit is je nieuwe bed...ik was er jaloers op..zooo zalig zacht en gezellig daar!

Knuffelen voor ik de 3 km terug moet

En nog even samen met de baas (dacht ik)...het voer was duidelijk interessanter!
Bedankt voor het kijken en ik geniet nog even na van mijn peerd...hij mag deze week lekker wennen en volgende week gaan we een zadel kopen en dan moet ie aan de bak!