Vandaag de hele dag gewerkt met uitzicht op Ullwinn. Samen met een cliënt heb ik hem gewassen en na werktijd kwam Bob om wat foto's te maken van het rijden. Heerlijk weer in een bak rijden in plaats van in de wei! Ull deed goed zijn best, het lukte mij alleen niet zo goed. We hebben maar een half uurtje gereden maar ik ben trots op hem!
Ohja, en ik kijk graag naar die knappe vent.
Mooie schone Ull met op de achtergrond de nieuw ingezaaide weiden met nieuw hek.
Haha, die eerste rijfoto doet me denken aan een vriendin van mij.
Die kwam me helpen met rijden en ik keek ook zo omlaag. Zegt ze tegen mij: je moet geen geld zoeken op de grond, dit hangt in de bomen dus omhoog kijken.
Btw, wanneer je een geldboom hebt gevonden, wil ik het graag weten. Altijd handig
Ik heb pas drie keer les gehad van mijn nieuwe instructrice, maar ze heeft me al een aantal keer uitgelegd hoe Ullwinn eruit ziet, zodat ik niet meer zoveel naar hem hoef te kijken als ik rijd.
Het is inderdaad een hele mooie plek! De weiden zijn nog niet af, en er moet nog een hele rij stallen (à tien stuks) gebouwd worden, maar het is er nu al heerlijk! En ook ontzettend leuke mensen en paarden/pony's, dus toch wel een goede keuze voor ons.
Ziet er goed uit. Leuk ook dat als je ff pauze hebt je zo naar je paardje toe kan lopen
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog
Heerlijk lijkt me dat om als je aan het werk bent steeds naar je paard te kunnen kijken. Het ziet er allemaal netjes uit daar. Wat doe je daar precies voor werk?
@ Anita: Op de zorgboerderij is wonen, dagbesteding en logeeropvang. Ik begeleid de cliënten die er komen bij het wonen, werken en vrijetijdsbesteding, er is 24/7 begeleiding aanwezig. De cliënten hebben verschillende leeftijden en verschillende hulpvragen.