Gisteren naar Beer in Balloo geweest..het was dus de laatste keer dat we daar samen aan het werk waren.. Ik hoop wel weer terug te komen maar dan met trailer om een zalige buitenrit te maken! De volgende kiekjes zijn genomen na ons grondwerkoefenen in de paddock..Beer was nogal van het kopstoten en bijten en door de oefeningen die we doen wordt het veeeeel minder..hij wordt ook een stuk aanhankelijker en dat moest natuurlijk vastgelegd worden..(Alinda, bedankt voor het maken van de foto's!) Voor diegenen die onze fotoreportages een beetje hebben gevolgd; wat een verschil met een paar maanden geleden qua uiterlijk van Beer he..'t wordt echt een stuk! Ohja, nog één dingetje en dan hou ik echt op met blaten; We hebben gisteren Beer's stokmaat gemeten...hij zit nu tegen de 1,53 aan!!!! Wat een gigafjord!!

Kiekeboe! Hij reageert echt op zijn naam en ook op mij..als ik hem roep krijg ik dit blije hoofd altijd te zien tegenwoordig!

Vakkundige Noorse massage..echt een aanrader!

Kusje! Dit kon dus een paar weken geleden niet..had ie m'n neus allang te pakken gehad...Het vertrouwen groeit echt van beide kanten nu..prachtig om mee te mogen maken!

Van een Noorse massage naar een Noorse kapsalon..zit m'n haar goed?

Zie hier de transformatie van mega harige, vormeloze Fjord naar supermodel Beer!

Wat een lekkere kop heeft hij toch..met z'n mooie stip!
Bedankt voor het kijken..na dinsdag volgen er ongetwijfeld meer foto's van Beer in z'n nieuwe 'crib'!