De verhuizing van Ull!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Marloes

De verhuizing van Ull!

Bericht door Marloes » za 23 mei 2009, 15:55

Vandaag hebben we Ullwinn verhuisd van het weiland achter mijn huis naar mijn werk. Alles is hartstikke goed gegaan! :) Ingele nog heel erg bedankt voor je hulp weer. :+:

Hij stond al braaf te wachten in de wei.
Afbeelding

Op weg naar de trailer.
Afbeelding

Dit was de eerste keer dat Ull op de trailer ging sinds hij bij mij is. Ik heb echt nog nooit zo'n makkelijk paard meegemaakt! Hij liep er zo op. :)
Afbeelding

Op de nieuwe locatie aangekomen. Ze werden met z'n drieën in een nieuwe wei gezet, waar nog wel wat gras staat. Dus zoals het hoort bij koudbloeden; meteen kop aan de grond. De Fjord keek überhaupt niet om naar Ull, de merrie ging wel even kijken, maar dat was het al. :+
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Even kennismaken met de buurvrouw. Klikte goed, al is het normaal een pittig dametje. :)
Afbeelding

Afbeelding

Dus geen spectaculaire foto's bij deze verhuizing. :D Ull keek nog wel even gek op toen Ingele en ik wegfietsten, maar lijkt het verder prima te vinden. :) Op stal staat hij naast de Fjord en naast een andere pony die niet op de foto staat. Ik heb nog niets gehoord, dus dat zal ook wel goed gaan. ;) Morgen maakt Bob waarschijnlijk weer foto's.
Anita
Contacteer:

Re: De verhuizing van Ull!

Bericht door Anita » za 23 mei 2009, 16:16

Het ziet er daar allemaal netjes uit, gaat ie het vast naar zijn zin krijgen. Maare, op de fiets wegrijden, en de trailer dan, had je die aan de trekhaak van de fiets, hahaha.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
Marloes

Bericht door Marloes » za 23 mei 2009, 16:17

Haha nee. :D Ingele en ik zijn daarheen gefietst en toen met de eigenaresse mee terug gereden met de trailer. Ik heb er zelf namelijk geen, niets eens een auto. ;) Zo hadden we de fietsen al daar en konden we dus makkelijk terug.
siets
Contacteer:

Bericht door siets » za 23 mei 2009, 16:37

Dat ziet er geweldig uit! Wat lekker dat je hem zo op je werk neer kunt zetten, altijd dichtbij. Daar krijgt hij het goed :).
Dag lieve, lieve Trix... ;(
Claudje

Bericht door Claudje » za 23 mei 2009, 17:48

Jeeej, wat een onwijs lekkerding is het toch :~ Hij lijkt echt super op zijn plekje daar :))
Blijft mooi om hem zo gelukkig te zien bij jou, hij ziet er ook echt geweldig uit :+:
:L Caylinn Mae (Stedjeblakken x Sebastian) :L

Afbeelding

Ereplaatsje voor :+: Ullwinn (v. Halldor) en Marga (v. Sebastian) :+:
Marloes

Bericht door Marloes » zo 24 mei 2009, 06:40

Is inderdaad ideaal op mijn werk! :j Zomteen moet ik werken van 9.30 uur tot 16.00 uur. Ga van tevoren nog even bij hem kijken en meteen erna rijden. Zet hem waarschijnlijk zelf (betaald ;)) buiten en een cliënt wil hem graag samen met mij poetsen vandaag. Kan de hele dag naar hem kijken! :L

Hij lijkt er inderdaad op zijn plek Clau! Nog een paar kilo's eraf en wat meer spieren kweken en het kan niet beter. :D
Jankeke

Bericht door Jankeke » zo 24 mei 2009, 07:45

Hij heeft daar ook een mooi plekje en wel lekker ideaal zo op je werk. Zo krijgt Ullwinn ook een hoop aandacht. Hij heeft trouwens een knappe buurvrouw!
All that we see
All that we seem
Is but a shadow of a shadow
Of a dream within a dream.
Ingele

Bericht door Ingele » zo 24 mei 2009, 08:34

Jankeke schreef:Hij heeft daar ook een mooi plekje en wel lekker ideaal zo op je werk. Zo krijgt Ullwinn ook een hoop aandacht. Hij heeft trouwens een knappe buurvrouw!
Ja echt he :j
Verhuizen was echt een eitje :D
Kan ook niet anders dan dat Ull het naar z'n zin gaat krijgen hier :)
Jet&Erna

Bericht door Jet&Erna » zo 24 mei 2009, 17:49

super dat ie zo braaf in te laden was en zo ontspannen op een heel nieuw stuk grond met nieuwe buren!
'Je ziet pas wat je hebt,
als je het verloren bent
...'

Mijn knotsgekke 4voeters: Erna, Fee & Sophietje
Marloes

Bericht door Marloes » zo 24 mei 2009, 17:53

Ja het is echt een schat hoor! :L
Plaats reactie