Tamara schreef:maar ik vind wel dat jullie er al veel mee bezig zijn voor een paard dat nog 3 moet worden..en het zal mischien maar 10 min. zijn, maar dit is al de 4e of 5e x in een klein tijdsbestek dat jullie er op zitten? iedereen mmoet doen wat ie goed acht hoor, maar zo denk ik er over.
5e keer

en das 2x per week 10 minuten rondje in de bak (1x in het wekend en 1x doordeweeks), is echt niet veel hoor. Tis alleen in stap (geen draf dus dat komt volgende maand wel misschien, iig pas als mn nieuwe zadel er is en geen dag eerder) verder vragen we nog niks aan hem behalve beetje teugelhulpen voor links, rechts en halthouden.
Verder speelt hij nog gewoon lekker buiten en vragen we helemaal niks (niet longeren, geen freestyle oid), hij krijgt ruimschoots de tijd om erover na te denken. Hij is er meer aan toe dan wij hoor (denk je echt dat die paar dagen wat uitmaken??).
Zal ik je ook vast melden dattie in juni als alles goed gaat met betuigen voor de kar gaat paar keer en in juli en augustus vakantie krijgt
Tes: met eerder als 3 bedoel ik met 2,5 al flink aan het werk zijn (druk longeren, dressuuren en springen enzo). Maandje eerder spelenderwijs beginnen hoor je me niet over.
En dat korfbal zou hele goed kunnen als je ex uit krommenie e.o. komt. Andy was idd fanatiek korfballer. Hoe heet je ex?
Annet: thanx voor de tip Divoos here I come (aangezien tjo dr bitjes niet passen hihihi). Zat zelf aan een ongebroken trens te denken daar liep Tjo ook fijn mee. Ach en het is ook allemaal nieuw en wennen dat gefriemel in zn mond grootste deel van de tijd loopt hij supernetjes.
Ik ben iig superblij met mn uberbrave poownie, had absoluut niet verwacht dattie zo braaf zou zijn gezien meneertje zn karaktertje.
Ik ben eruit, ik heb gewoon 2 superpoownies

Tjody STERmerrie, Cadiz STERruin!!
Cadiz Ruinenkampioen 2008 + reserve ruinenkampioen 2009, 2012, 2014