Ik ben bijvoorbeeld al een ei.
Nou wil dat met Sjol haar eigen ei nog niet zo vlotten, maar een educated gues komt uit op dit weekeind
of net erna (dat laaste hoop ik!).
Dit is dus Sjol haar ei.
Toch lief dat de kipjes in ruil voor Sjol haar deelbaarheid en mijn muesli strooi acties
ook wat terug doen! Morgen pannekoeken met echte scharreleieren!
Overigens op de echte scharreleieren zitten dus GEEN stempeltjes!
De vraag blijft natuurlijk, wie de dader is, van deze legactie.
Overigens zijn de kippen goed getraind en komen uit alle hoeken en gaten aanrennen
op commando. Het commando is kip kip kip kip KIP FIIILLLEEEETTTTTTT!!!!
Vandaag ook nog serieus gedaan, rondje getraind, zucht.
Asfalt is mooi, maar Utrechtse heuvelrug is 35 km zand met heuvel, dus elders trainen dan maar!
Op naar de Loonse en Drunense duinen.
Alhier de nog op de trailer aangebrachte structuur verf in de kleur slobber.
24.2 km gereden. gemiddelde snelheid 10.4 km/u.
Vertrek Roestelberg, berg over, naar links, dwars door de duinen heen.
Ik wou zwaardere bodem, nou die ligt daar wel!
Overigens mijn vader zijn oude digitale toestel afhandig gemaakt en dus ingepikt om mee te nemen
te paard. (mijne te groot, dit zo'n leuk klein ding!)
Uiteraard weet ik de weg daar niet en kwam uiteindelijk uit in Loon op Zand bij manege van Loon,
dacht nog dat ik daar ergens leuk langs kon, nou nee, dus omgekeerd en terug gereden.
Sjol heeft nog gezwaaid naar alle fjordjes en haffies die heerlijk in de wei stonden.
We hebben onze weg vervolgd, even terug het bos in en dan naar rechts (vanaf de roestelberg gezien links)
Buiten de Loonse en Drunense duinen om gereden, ligt daar toch bijna overal keurig ruiterpad naast het fietspad.
Uiteindelijk kom je dan hier....
He Sjol!!! als het goed is kom je hier binnenkort ook met de trailer!
(weet het niet zeker, maar meende te herkennen dat Hermansen hier woont, zeg maar.)
In de wei, 2 schattige fjorden veulentjes!
Langs het ruiterpad vind je vervolgens deze puppy's die uiteraard even een kijkje kwamen nemen.
Voor de eigenaar van de halsters, het blauwe halster van het hier halsterloze fjorden puppy,
ligt in de wei een stuk verderop langs de omheining als je vanaf hier het ruiterpad vervolgt.
Ik ben rechtdoor gereden en uiteindelijk ergens bij een restaurant weer naar links gegaan, zodat je uiteindelijk
in Giersbergen terecht komt, bij De drie Linden. vanaf daar weer links ruiterpad op langs Roosje?! of woont
die daar niet meer? Terug naar de Roestelbergh, daar aangekomen was het nog maar een kort rondje, dus
fles water bij de auto over Sjol heen gekiept, laten drinken en tallie ho! Daar ging ie weer.
Vanaf de Roestelberg naar de IJsbaan, aldaar natte voetjes gehaald (is een plas water, waar je met je paard niet mag komen,
wel met je hond, maar kon het niet laten). Omgekeerd en naar Loon op Zand gereden, daar weer omgekeerd en terug
naar de auto.
Prachtig is het hier toch, vlak bij de Roestelberg.
Het bewijs! Sjol was er ook nog!
Voordeel van een doordeweekse niet vakantie dag, ook al was het woensdag middag...
Bijna geen mensen, in het bos en op de vlakte helemaal niemand, alleen een paar met hondje
op honden uitlaat pad en bij de Roestelberg paar picknickers, dat was het.
Trainen en genieten gaan dus heel goed samen.
Volgende keer ietsje harder rijden, minder de weg hoeven zoeken.
Hoewel, dan willen we natuurlijk weer ander pad, moeten we weer kaartlezen onderweg