Ik zal mezelf en Norman voorstellen.
Ik ben Philippa (Pip), 14 jaar oud en ik ben in bezit van 2 paardjes.
Ruby, KWPN. En het belangerijkste waardoor ik hierop ben gekomen.. NORMAN!
Norman is mijn eigenwijze knollebol, hij is 16 jaartjes jong.
Even wat informatie:
Levensnummer: N167
Naam: Norman
Vader: Arin I-60
Moeder: Gerda G-261
Geboren: 29-04-1993
Kleur: Rodblakke
Hoogte: 1.47
Norman is net genezen van een ernstige peesblessure. Hij is er net 3 maanden er vanaf. We zijn nu weer tot top conditie. Foto's van deze week/maand heb ik nu niet. Alleen van februari. Er is heel erg veel veranderd! Ik heb nu ook een dressuurzadel. Toen reed ik heb met een normale watertrensje. Nu rijd ik hem met een Myler Comfort Snaffle. Hij is zo verbeterd! Officieel rijden we L2+1. Die ene winstpunt was nog van vorige jaar, net voor zn peesblessure.
Springen is out of the question..

Nu wil ik verder gaan met FS wedstrijden, rustig op bouwen met officiele wedstrijden. Maarja, genoeg gepraat!
Wat vinden jullie van Norman?
Dit is van 1 maand geleden, we zijn ERG veel veranderd. Tips enz. heeft niet zoveel niet, geef ze maar gewoon!
1. Stappen. Ik ben zelf een beetje gespannen.

2. Drafje, binnehand is streng. Weer aan mijn ontspanning denken. Wel lekker actief.

3. Niet zo erg gespannen, maar het zit er wel in. Fijn beeld! Naar voren kijken en onderbeen naar achter.

4. Meer ontspannen! Alleen zijn achterbeen kon wat actiever zijn.

5. Fijn beeld! (Vind ik zelf!) Ik ben minder gespannen en Norman werkt mee.

6. Foto is een beetje onduidelijk. Weer, mijn onderbeen moet meer naar achter. Zijn achterbeen is lekker actief!

7. Stukje wijken

8. Stukje galop. Hak uitdrukken, maar ik denk dat ik net aanspoorde.

9. Sja, dan heb je opeens een Norman voor je neus:Y)

10. Stukje galop aan de andere kant. Tenen naar binnen en handen wat hoger. Ik vind het zelf echt een leuke foto!

11. Close-up foto. Hippe Norman!

Nou, dit was dus Norman!