Fjord Bjorns eerste uitje! (Let op: Modderfjord!)

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Gesloten
kristelhans

Fjord Bjorns eerste uitje! (Let op: Modderfjord!)

Bericht door kristelhans » di 17 mar 2009, 10:46

Hoi allemaal,

Ik zit nog niet zo lang bij dit forum en ik wilde jullie aan mijn kersverse fjord voorstellen. Ik ben sinds een week of 3 eigenaresse van dit prachtdier en we hebben afgelopen zondag voor het eerst samen buiten zijn 'comfortzone' gewandeld. Björn is een 3 jarige ruin van 1,51 en een echte schat. Hij is nog zo groen als gras en we zitten nog in de kennismakingsfase. Eind mei komt Björn naar ons toe en tot die tijd staat ie in Drenthe bij z'n oude baas met z'n maten in het land.

Ik ga hem heel rustig inrijden deze zomer en we zijn al met wat grondwerk begonnen. Zo moet ie altijd achter mijn achterste had blijven als we samen lopen..doet hij dat niet, moet ie een rondje lopen..soms rechtsom, soms linksom. Ik leg dan mijn hand op zijn kont zodat ie meteen het concept 'wijken voor druk' leert. Ook was ie nogal van het kopstoten maar door de rondjes consequent vol te houden doet ie dat nu ook niet meer. Hij kan al met een slap touw mij blijven volgen..ook in draf, en als ik stop, stopt ie keuring naast me. We zijn nu 2 keer een beetje bezig geweest en hij pikt het allemaal heel goed op!

Veel plezier met de foto's!

Code: Selecteer alles

EDIT Dreeke: link verwijderd
Anita
Contacteer:

Re: Fjord Bjorns eerste uitje! (Let op: Modderfjord!)

Bericht door Anita » di 17 mar 2009, 11:14

Het zou leuker zijn als je de foto's gewoon hier op het forum plaatst. Al was het maar omdat niet iedereen bij Hyves zit.
Meline (Havstad) moeder/oma van:
Djambo, Ferro, Gino, Hindra, Indre, Jilco, Mirko, Leneke, Mara, Marinde, Nivar, Nolan

Kayo (van Ivonne)

┼Celony en Luco

Afbeelding
kristelhans

Bericht door kristelhans » di 17 mar 2009, 11:16

het album is openbaar dus iedereen kan het zien. Ook niet-hyvers. Het zijn zooooveel foto's dat ik niet kan kiezen hihi dus ik dacht; ik doe het even zo. Als ik een keer tijd heb zal ik eens wat foto's verkleinen en er wat op zetten maar voor nu wilde ik op deze manier mijn enthousiasme even delen.
Dreeke
Moderator
Contacteer:

Bericht door Dreeke » di 17 mar 2009, 11:17

Doorlinken naar andere sites is ook toegestaan!
† I'ts better to have loved and lost them...
than to never have loved and enjoyed them at all.
Rust Zacht lieve Vinga en Dakota †

Vinga * 24-05-2000 - † 13-05-2008
Dakota * -05-05-2007 - † 22-04-2013
Gesloten