't Gaat in ieder geval harstikke goed! Lijkt net of ze er al jaren staat. Ook al een keer buiten gereden, niks aan de hand. Liep ook gewoon het ven in en al
Gewoon in één woord: een superfjord Die gaat voor geen goud meer weg!
Heel mooi lief hoofdje..............
Volgens mij heeft ze het al prima naar haar zin bij jou! En ik zie je er zonder zadel opzitten, dat is toch een teken dat je haar al goed vertrouwt! Leuk hoor!
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014
Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
Wat een lieverd om te zien! Ze heeft echt een lekker bekkie! Ze lijkt niet zo groot op de foto zo ik dacht altijd dat ze groter was
Imka (v.Zidar/m. Blaika) Rust zacht lieverd ik zal je nooit vergeten bedankt voor alles 8/6/'88 - 19/1/2016 Emy (v.Caspur/m.Wiviana)
Mn hondjes †BrendaE.bulldog RIP miss u, zal je nooit vergeten...! †Bartje E.mastiff RIP †Arnold E.bulldog RIP Mr BlueE.mastiff JackyE.bulldog
Heyy foto's!! Ze ziet er zeker tevreden uit! Geweldig een versierde stal erbij en de fanclub helemaal leuk!! Vera in de sneeuw!! Ligt meer als hier hoor!! Leuk he dat ze achter je aanloopt in de bak!! Ik heb dat altijd geoefent na het rijden met uitstappen en ze doet het echt bij iedereen!! Ik ben echt zo blij dat jullie haar zo leuk vinden!! Komt helemaal goed daar! Plaats maar veel fotos!!!
Vera toch nog beetje ''mijn'' topper!
Alinde mijn ster!!
26 mei 2009 geboren: Finn een (reinar/anton)!!!!