Daar is mijn Ulli

(blijft hij toch altijd een beetje)
Het ging echt heel goed, dit is de langste reis die hij in zijn leven gemaakt heeft (3 uur in de trailer)
Gelukkig is hij echt onwijs cool qua karakter en kon het hem weer allemaal niets schelen en stond
onderweg lekker hooi te eten

Uit de trailer keek hij even rond en het was gelijk goed. Even op
stal om te kijken hoe dat ging, maar hij ging zoals gewoonlijk gelijk eten (eerst een hap vlas, hm, dat
vond hij toch niet zo lekker

Vlas kent hij namelijk nog niet) Hij keek Sanchez eigenlijk niet eens aan,
hoe die ook zijn best deed om aandacht te krijgen

Daarna de heren even alleen gelaten en dat ging
ook super. Toen mocht Ul even zijn beetjes strekken in de bak, aangezien we heel vroeg weg waren
gegaan was hij op de Wobbesheerd nog niet naar buiten geweest. Hij liep in de bak 3 passen en plofte
neer om te rollen... Dat is echt zo erg Ullwinn, die maakt zich nergens druk om

Hij hoorde wel wat veel
geluiden en keek de hele tijd om zich heen, maar ondertussen stond hij wel zo'n beetje op rust. Ik heb
nog wat mooie actiefoto's gemaakt

Toen ging Marloes Ul even een kunstje laten doen, terwijl ze
eigenlijk niet zo goed durfde. Hij deed het gelijk in één keer bij haar! Toen stonden we nog even te
kletsen bij de bak en Ul draaide een paar rondjes en ging uiteindelijk lekker op zijn gemak bij Marloes
staan, om geaaid te worden

Dat was echt een super mooi gezicht, het gaat echt goedkomen met
die twee! Daarna kreeg ik nog wat van Ul's nieuwe spullen te zien, hij heeft 4 nieuwe dekjes, waaronder
twee Anky pads (Anky, watch out

) Hij heeft ook 3 (!) nieuwe zweetdekens en ROZE peesbeschermers
(maar dat stond niet in het contract, foei

) Ik had wel de hele dag migraine, op een gegeven moment
draaide de wereld rond, terwijl ik toch echt stil zat. Ik denk van alle spanning van de afgelopen tijd.
Het wordt wel heel erg wennen zonder mijn Lollitje. Ik mis hem nu al wel heel erg