ik heb er vorig jaar zomer 2x op gezeten, dus eigenlijk een jaar niet, ik heb m wel eerst gelongeerd hoor haha!!
Ja als ik zod e foto's zie vind ik m smal en iel terwijl als ik er naast sta en m met Ubie vergelijk dan is haakon echt een propje, compacter en steviger, maar goed we zullen zien wat de tijd brengt.
hij is van mei 2004 dus nu ruim 4 jaar.
Ik kan niet anders zegegn dat hij echt braaf is, ook met longeren pikt ie het erg goed op, sinds week of 3 laat ik hem kleinere voltes lopen zodat hij niet steeds blijft plakken op de hoefslag maar ook op eigen benen leert lopen, dat gaat er goed, alleen he halt houden, als ik ho zegt stop ie wel, maar niet voordat ie eerst met zijn hoofd tegen mijn arm staat, wegduwen met zweepje etc helpt niet, maar ach het zal heus wel goedkomen.
als het goed is beginnen we as maandag met inrijden, in het begin in de longeerpaddock en dara heb ik wel vetrtouwen in, enige wat ik doodeng vind is de gedachte dat ik daarna met m de binnen of buiten bak inmoet, de keern dat ie daar aan de hand mee in is geweest flipte hij helemaal....