We hebben het echt geen seconde droog gehad. Ik was tot op mijn botten nat. Maar een gezellige dag gehad, mooie foto’s gemaakt. Kwaliteit is door het weer niet altijd even goed. Is ook erg rot fotograferen met een grote paraplu in je hand. We kwamen een kudde van zo’n 75 Koniks tegen, daar kon je ook gewoon tussen. Mooi om het verschil in karakter te zien, sommige kwamen gewoon op je af, vonden de paraplu’s wel erg interessant, anderen renden hard weg. Ik denk ook niet dat ze zo vaak paraplu’s zien. Ten 1e is het een heel groot gebied, de kans dat ze net lopen waar ook bezoekers mogen komen is klein, en ten 2e gaat een normaal mens met dit weer niet op pad, zelfs niet met paraplu……
Hier wat foto’s van vandaag:
Dit was een hele brutale ruin, prachtdier! (zou zeggen dat hij nog hengst is, maar zie zo geen ballen)

Mooi beest!

Het was wel een ouwehoer. Hij lokte steeds gevechten uit, check zijn achterbeen……

Hier zat hij ook weer te klieren. Deze merrie mept naar hem.

Hier is hij ook weer bij betrokken

Deze vind ik zelf erg mooi

Hier kwamen de hele kudde (stuk of 75) op me af, om vlak voor me af te buigen een dammetje over naar een ander stuk gras. Indrukwekkend gezicht!
Eigenlijk was het bij deze foto mooi geweest als ik een laag standpunt in had genomen, languit in het gras. Maar met dit weer ging me dat net even te ver. En het idee dat er zo’n 300 hoeven op je afkomen terwijl je daar ligt…..

Hoppa!

Deze vind ik ook erg goed gelukt

Ik heb een leuke dag gehad, mooie paarden, die Koniks. Juist door al die verschillende kleuren een mooi gezelschap. Maar wel veel met een ramsneus, dat vind ik jammer.