Het was tijd dat ze eens voor de kar werd beleerd.
Ze kwam nogal gestresst in Wanneperveen aan dus hebben we haar de eerste dag maar even laten acclimatiseren.
Dinsdag heeft Bart er achter gelopen. Ze had gelukkig al vrij snel door wat de bedoeling was. Eerst uiteraard nog wel eens draaien en wegspringen voor een tikje met de zweep, maar ze liet zich mooi sturen en deed het allemaal best braaf.
Vandaag, donderdag was het dan zover. Bente mocht het voor de tweewieler gaan proberen. Bart heeft er nog even achter gelopen, maar dat had hij al snel gezien, kar er maar achter..
Eerst nog even aan de longe voor het geval dat.. Maar die kon er al snel af.
En goed dat ze het deed!! Ik ben helemaal trots op haar!!! Ze liet zich fijn sturen, had genoeg tempo en had eigenlijk geen fratsen. Nog wel eens wat tegen het bit, hoofd wat omhoog gooien, maar dat is niet zo vreemd..
Gelukkig was ik zo slim om de camera in de auto te gooien, dus kon ik nog een paar fotootjes maken!! Ziehier:

Erna even lekker afgespoeld onder de slang en daarna weer de wei op, waar ze in een lekker stofkuil ging liggen!! Ze vermaakt zich wel in de wei bij Bart geloof ik.. Ze is wel heel leuk naar andere paarden en vind het allemaal wel interessant..