En wat voor een weekend, we zijn vrijdagmiddag weggegaan waar we bij Groningen al problemen met de remmerij kregen maar na 2 uur vergeefs wachten op die

Tussen Bremen en Hamburg nog lekker even 1,5 uur in de file gestaan om een auto met pech, kwamen we behoorlijk verlaat in ons hotel in Hamburg aan n.l. half een s'nachts, ik was wel een beetje gebroken, dus meteen maar lekker slapen om de volgende dag enigzins verfrisd door te rijden naar Denemarken.
Net over de grens bij Denemarken snel even een dorpje aandoen waar op dat moment de Deense NK Quarterhorses begonnen was, een door ons gefokt paard zou daar starten met een jeugdruiter, maar weer een tegenvaller de eigenaren vertelde ons dat het paard een dag voor de NK met een hoefzweer stond.
En om hem te gaan opzoeken was in zo'n kort weekend geen optie hij staat bijna in het noorden zover luktte ons niet, te weing tijd.
Man wat was ik teleurgesteld had me er zo op verheugd om onze Big Baby weer eens te zien.
Maar ja, kop op en verder we hadden immers nog een afspraak, ons nieuwe puppie ophalen.
In de auto zaten we al allerlei rampscenarios te bedenken wat er nog meer fout kon gaan, stel je voor dat de pup ziek was of die mensen wilde niet dat hij met ons mee ging, mijn god ik moest er niet aan denken.
Maar gelukkig ging alles perfect en de pup was uberschattig en lief en we werden zeer vriendelijk onthaald door de fokkers.
We hadden van tevoren met de fokkers afgesproken dat we zondag om 12 uur terugkwamen om de pup op te halen, we hadden nog een andere afspraak.
Zondag om 12 uur stonden wij op de stoep en weer dat vriendelijke onthaal, onder het genot van een kopje koffie de papieren door gesproken, alles was ok en na een uurtje zijn we met pup en al vertrokken voor de 7 uur durende reis terug naar Nederland.
De pup was de eerste 2 uur onrustig en heeft mij op de achterbank lekker ondergekotst gelukkig had ik nog een extra paar schone kleren mee en na een snelle wisseling en mezelf even schoonvegen met Wetties

Om 9 uur s'avonds kwamen we dan eindelijk thuis aan en het ging meteen goed tussen Phoenix onze andere boxer en ook met de katten ging het super, en nog steeds gelukkig.
Na een veel te lang verhaal stel ik voor :
Laerkegarden's Paulus {zijn kleur is Blue Merle } roepnaam Paulus.
Nog veilig thuis bij zijn andere broertjes.

Je eerste ochtend op vreemde bodem.