Erna kijkt ervan op 'wat gebeurt hier allemaal'; volgens mij ken ik dit?!
Peter ondertussen bezig met opzadelen.
Met Fee een onderonsje en verteld haar dat dit gaat om vier dagen rijden door de prachtige natuurgebied van Dwingeloo, het onveilig maken van de heide en appels krijgen in de lunchtijd.

Dat lijkt Fee wel wat! ze vind nu alle andere paarden even interressanter.

Vannacht de regen gehoord en stilletjes gehoopt op een droge dag maar deze wolken voorspelden niet veel goeds. Typisch hollandse zomer!

Klaar voor de start?!

Here we go

Paar uur later de tussenstop: de lunch. lekkere broodjes en fruit ging er van harte in bij ons. Fee had het voorzien op mijn banaan en Erna op het slaatje van Peter.

(foto gemaakt door Annemarie)
Wie ziet Erna hier?

Jawel een FW- fjord.. namelijk Nisco van Annemarie

Erna en Fee hadden de smaak ondertussen goed te pakken- niet alleen van de appels- maar helemaal van het tempo.

Peter had zijn handen vol van Erna die maar wat graag liet zien nog lang geen twintigplusser te zijn

De dertig kilometer zat er op.. en wat was Meneer zijn reactie?
'appeltje eitje doe ik zo weer'

Peter ging Fee met de trailer wegbrengen naar huis. Met Erna bleef ik achter, madam was daar niet mee eens en miste haar vriendinnetje.

lief dametje
Door de wind hoort mijn vriendinnetje me niet.. zie haar sippe koppie als er niet wordt terug geantwoord.

Op de uitkijk: zie ik daar Fee ?

sorry meissie, dat was een ander paard. Erna geloofde heilig dat Fee haar vast nog kon horen. Nog maar eens brullen, nog eens en nog eens.
Ze leek wel dol te worden zonder haar vriendinnetje Fee.

Uiteindelijk- voor Erna- duurde dat een eeuwigheid kwam de limo voor rijden en wist madam niet hoe gauw ze in de trailer liep.
Thuis aangekomen en herenigd met Fee en de kleine Sophietje kon ze genieten van een welverdiende rol!