Ik moest eerst de ring in met Panytt, die wist niet wat haar overkwam, zo sta je jaren op een manege en zo mag je ineens mee op stap, was in het begin even spannend voor haar, maar ze vond het al snel best en was super braaf.
Ze ging ook voor stamboek opname dus werd gemeten enz. (1.44) Jammer genoeg eigenlijk maar weinig aktiefoto's, mijn moeder maakte foto's met mijn camera en die had ze niet helemaal onder de knie helaas.

Toen werd ze uitgeroepen tot kampioen merries zonder predikaten en wilde dhr. v. Bon even een verhaaltje vertellen van de papieren romslop omtrent haar, ze was al jaren Panytt maar er bleek een verkeerd papier bij te zitten, en na 13 jaar en dna onderzoek e.d. is gebleken dat ze Pälle heet en is

Wij konden het bijna niet geloven, zo leuk en ook de jury dhr. Machielsen vond het leuk, die gaf nog als opmerking, dat ik me absoluut niet hoefde te schamen om zo'n merrie mee te nemen, hij vond haar prachtig. Leuk om te horen.

Maar goed ook mijn eigen ventje was mee en heeft het super goed gedaan, gelukkig behaalde hij zijn 1e premie en mogen we de zadelproef gaan doen, hieronder zijn keuringsmoment.

En weer wachten, Aike vond het niet zo boeiend.

En ja hoor, weer blij

Nog even wat leuke foto's gemaakt van de twee kanjers en onze fans

Nou dit was ons top dagje in Vrouwenpolder, op naar de zadelproeven!
Groetjes Thessa, Aike en deze keer ook Panytt (Pälle)