Zie wel alweer diverse dingen waar ik op moet letten (buikspieren aanspannen, benen laag en consequenter worden op een reactie...die handen, maar die mocht ik nog niet hoog houden van mn instructrice omdat ik mn eigen rug dan verkeerd gebruik, maar toch..).
Verder erg veel aan het rijden met het er actief bij houden van de achterhand en daarmee regelmaat te krijgen. Daarnaast zorgen dat ze buigt door dr lichaam en ontspanning zoeken. Momenteel wordt de concentratie steeds een beetje beter, maar het gebeurd nog geregeld dat er spanning ontstaat of dat er een paar passen (of vele passen) gevlucht wordt.
1

2

Losstappen, waarbij ik zelf moet focussen op het er aan houden van mn hand, tót ze reageert…was gauw geneigd al voortijdig los te laten, terwijl ze dan nog niks gedaan had.
3

4

5

6

7

Afgeleid
8

Galop, springt ze tegenwoordig heel makkelijk aan en begint steeds beter te worden, maar moet ze wel extra goed haar best voor doen. Vooral linksom is voldoende sprong en ontspanning soms nog erg lastig, ook bij mij.
9

10

11

Moet ook weer even naar de zadelmaker. Viel me de laatste dagen vaker op dat ik te ver naar achter in het zadel kom te zitten met rijden.
12

13

14

15

16

17

Spanning
18

19

20

21

22