Super verkeersmak of lawaaidoof???

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Ivonne

Super verkeersmak of lawaaidoof???

Bericht door Ivonne » do 17 apr 2008, 17:13

Naast ons is een nieuw huis gebouwd, om het huis heen was het nog een onverharde bende. Deze week zijn ze begonnen de boel vlak te maken, zodat het bestraat kan worden. Een hoop herrie, en dat begint ’s morgens al zodra het licht is. Ze zijn er de hele week al bezig.

Wij hebben dik 1,5 hectare wei om het huis, waarvan de paarden nu de helft tot hun beschikking hebben. En waar gaat Marga staan “grazen”????????? Precies naast al die herrie. Is ze nou superverkeersmak of lawaaidoof?
Haha, Amiro stond er ook of even bij te kijken. Zijn eigenaren zijn wel eens bang dat hij hier niet verkeersmak wordt op het platteland………..hij went juist aan allerlei enge dingen hier!

Marga, geen hinder van het lawaai. (ik vindt trouwens dat ik haar deze keer best netjes geknipt heb)
Afbeelding

Dit zie ik altijd als ik opzij kijk, ze volgt me óveral………….mijn schattie Mischa
Afbeelding

En of er nog niet genoeg herrie was, begint één van mijn hanen ook nog lawaai te maken….

Afbeelding

Ik heb het wel helemaal gehad met dat lawaai de hele dag, de hele week al. Nu is het eindelijk lekker weer om buiten aan de slag te gaan en heb je steeds die herrie om je kop. Nouja, nog 1 dag, dan zijn ze wel klaar daar denk ik

Zijn jullie fjorden goed verkeersmak, of ontwijk je wel eens dingen omdat hij/zij er bang voor is?
Baranna 13-5-2006
Kayo v. Anton m. Meline 11-4-2014

Right from the start you were a thief, you stole my heart.....
In loving memory Fatoush 26-5-2009 - 19-8-2014
Marga v. Sebastian m. Ingmar 3-5-1992 - 11-11-2015
Mijn (t)rots in de branding....
colunder

Bericht door colunder » do 17 apr 2008, 17:22

vorige week hebben ze hier de wei geinjecteerd,in het begin gingen ze allebei lopen rennen maar binnen een paar minuten kroop alex bijna in de trekker(het is dat er een schriklintje tussen zat)
hij vond het allemaal heel interesant.
toen ik vorige week voor het eerst een stukje met alex langs de weg ging kwamen we ook binnen een minuut een trekker tegen.
gelukkig reageerde alex er totaal niet op(amber trouwens ook niet).

je hebt marga inderdaad netjes geknipt zeg!!
Apollo (Timor x Gardar) 21-05-2004
Anne&Wendie
Contacteer:

Bericht door Anne&Wendie » do 17 apr 2008, 19:17

Marga is in iedergeval goed verkeersmak :D
En wat lijkt ze klein bij die grote machines,grappig gezicht hoor!
Trees
Hinte
Gipsy
Meis

Mini fjorden power *o/*

Bas en Wilco voor altijd in ons hart
Annemarie

Bericht door Annemarie » do 17 apr 2008, 19:25

Haha, Marga is met sommige dingen echt zooo erg Nisko. 2 weken geleden kwam ik op mijn ritje langs 2 van deze kranen die een fundering voor een grote landbouwschuur aan het uitgraven waren. Ze vertrok geen spier. Ook de zandbulten en trekkers waren a piece of cake. Handig he, zulke onverstoorbare types :D .
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Tamara
Contacteer:

Bericht door Tamara » vr 18 apr 2008, 07:29

zal wel een sebastian ding zijn dan, want Karev kan het ook werkelijk allemaal niks schelen. Kwam laatst een grote trekker tegen met mega lange sproei armen erachter. Ik was al een beetje op mijn hoede, maar madam liep onverstoorbaar door.
als het glas halfvol is, dan spuug je d'r maar in!
Ivonne

Bericht door Ivonne » vr 18 apr 2008, 08:05

Nou, misschien inderdaad wel Sebastian. Maar als ik op haar rijd en er ligt ineens een molenbult in de berm :o dóódeng kan zo'n ding zijn!
De dikste tractors enzo maakt haar niks uit, maar een brievenbus ofzo......je weet maar nooit wat er ineens uit springt. Soms kan ze echt een schrikmiep zijn hoor. Diëgo is echt totaal bomproof, bij hem kan je een helicopter op zijn kont landen bij wijze van..........Maar áls hij ook ergens bang voor is (hij is jaren bang geweest voor shetlanders :? ), dan hou je er ook niks aan.
Baranna 13-5-2006

Annemarie

Bericht door Annemarie » vr 18 apr 2008, 10:40

Lovemischa schreef:Nou, misschien inderdaad wel Sebastian. Maar als ik op haar rijd en er ligt ineens een molenbult in de berm :o dóódeng kan zo'n ding zijn!
De dikste tractors enzo maakt haar niks uit, maar een brievenbus ofzo......je weet maar nooit wat er ineens uit springt. Soms kan ze echt een schrikmiep zijn hoor. Diëgo is echt totaal bomproof, bij hem kan je een helicopter op zijn kont landen bij wijze van..........Maar áls hij ook ergens bang voor is (hij is jaren bang geweest voor shetlanders :? ), dan hou je er ook niks aan.
Haha, ook dat doet Nisko wel eens, onverwachte dingen die eng zijn. Maar molshopen zekers weten niet. Nisko heeft vaak dingen die ergens achter zitten die eng zijn. Paarden achter de heg, mensen achter struikgewas, boskabouters achterbomen := . Maar haar reacties zijn vaak heel beschaafd hihi.
Annemarie, Nisko de bos-cross Fjord en nieuwe crack Anka, B+11, L1 +11, L2+10, M1+11, M2 startgerechtigd (v. Manus).
Rust zacht Anka (v. Reitse).
Op 31 mei 2010 is Gjendra geboren, dochter van Nisko en Karant!
Ivonne

Bericht door Ivonne » vr 18 apr 2008, 10:43

Ja, bij Marga is het ook nog wel in de hand te houden hoor. Maar dan loopt ze zonder te zeuren tussen 30 molshopen door en dan is de 31e ineens dóódeng. Maar je weet niet wat ze hoort, misschien zit in de ene hoop wel net een mol, dat ze dat hoort...........who knows?
Wordt dan leuk als we een keer samen gaan rijden, ze hebben dus niks aan elkaar als we "enge" dingen tegen komen.
Baranna 13-5-2006

maroes

Bericht door maroes » vr 18 apr 2008, 11:25

Hahahah gewoon te graag willen eten denk ik.
Bij ons naast het weiland werd ook een weg gemaakt,de paardjes bleven ook gewoon grazen,zonder maar een keer op te kijken.Soms is de wil groter dan de angst(als het al angst is)
Ciara (Hermansen + Bjorgard)
http://ciarafjord.web-log.nl/
Plaats reactie