Ik zat hem net vanuit het slaapkamerraam te obeserveren en dacht:"wat trekt hij toch een rare kop....."
Heeft hij één van de watertonnen omgegooid en staat er heerlijk met zijn achterbenen aan te schuren. Het duurt soms een paar minuten voordat hij het object zo heeft liggen dat hij eraan schuren kan. Hij is ook eens wel een uur bezig geweest om een bal zo klem te leggen dat die niet wegrolde als hij eraan schuurde. Ach..........heeft ie wat te doen.
Nu stond hij dus aan de waterbak te schuren, check die kop

En ook meteen even een update hoe het nu met hem gaat...........gister vond ik hem erg slecht. Hij stond van achter heel wijdbeens, net een merrie die moet plassen. Hij stond ook steeds zo scheef, zeg maar op rust, maar dan overdréven scheef doorgezakt. Ik maak me toch echt wel zorgen om hem, of hij nog wel zo happy is. Als hij straks weer in het gras staat (tis nu één zandbak door de natte winter) en hij is nóg zo, ga ik me ernstig zorgen maken. Hij is me nog veel te down, kan ook stukje verveling zijn.........Zo staat hij nu veel, is echt iets van de laatste dagen....