Ik heb 2 konijnen, Bumper en Mousser, die zitten in een grote ren met mijn 9 kippen. 's Avonds als ik de paarden op stal doe krijgen Bumper en Mousser altijd nog een beschuitje. Ik had wel al vaker een muisje gezien, als ik er in de schemering kwam. Vorige week zei ik nog tegen Jan Willem:"het zijn er volgens mij 4, als ik dat zo zo snel kon zien". Maar ik kom er net.......zijn het er eerlijk waar al wel 20!
Hele kleine, met gigantische oren. Toen ik eraan kwam vluchtten ze eerst direct in een konijnenhol onder de grond. Maar al gauw waren ze niet bang meer voor me, dus ik gauw mijn fototoestel gehaald. Waarom ben ik hier eigenlijk bang voor vraag ik mezelf dan af? Eigenlijk ziet hij er heel schattig uit, stukje beschuit tussen de voorpoten. Maar ik ben bang dat ik eronder kom te zitten. Als ze zo klein zijn kunnen ze nog door het gaas in en uit. Maar ze hebben natuurlijk een paradijs in mijn ren, met al dat kippenvoer. Dus ze worden steeds dikker en kunnen er door het gaas niet meer uit. En ze fokken natuurlijk als konijnen. Nou vangen mij kippen wel eens een muis en eten die ook op

toch best schattig eigenlijk?