Uit interesse en om een beetje bij te houden hoe het Sjo zijn familie vergaat heb ik me aangemeld op dit forum. Sjobrend is een 10-jarige zoon van Larsto en Furora.

Ik heb hem 4 jaar geleden gekocht van Annemarie. Ik leasde hem toen een jaar om Parelli met hem te oefenen (en western)en te rijden (buiten ook). We zijn verder gegaan met Parelli nadat ik hem gekocht heb en met heerlijke lange ritten in de Loonse en Drunense duinen en de afgelopen twee jaar hebben we gereden over de Veluwe bij Wageningen. Afgestudeerd en wel (ik dan

Op trektocht afgelopen jaar, een week over de veluwe ong. 25 tot 30 km per dag. Sjo wilde voor een stuk appel wel ff op de tafel staan (ik vroeg alleen een voet op het bankje in eerste instantie maar toen dacht ie waarschijnlijk; laten we het eens goed doen

Filmpje van ons twee los aan de slag in de bak. Sinds dit filmpje zijn we weer een heel stuk verbeterd. Dit is in januari gefilmd (geluid uit zetten, de wind waait nogal hard op het filmpje

http://nl.youtube.com/watch?v=7u_1oV0UFLE
Ik heb al een hoop familieleden van Sjo gespot hier! Leuk! Ik ben benieuwd wat jullie van deze Furora-zoon vinden