Dj bij de hoefsmid geweest!

Plaats hier ál je (fjorden)foto's! Ook filmpjes horen hier thuis.
Plaats reactie
Cindy+Uniek

Dj bij de hoefsmid geweest!

Bericht door Cindy+Uniek » do 31 jan 2008, 19:36

Nou vandaag was het dan zover! Dj is bij de hoefsmid geweest (we moesten daarheen omdat we geen stallen hebben, maar alleen weiland!)

meneer wilde natuurlijk de trailer weer niet, maar na een kwartier duwen en rondspringen stond hij er toch mooi in :D

daar tilde de hoefsmid zijn been op om te kijken hoe hij reageerde en hij begon gelijk te springen, dus hij verdoofde hem.... daarna bleef hij redelijk braaf staan (erg wankel :D) en trok m nog maar af en toe terug.....

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

doordat hij helemaal suf was liep hij terug wel gelijk de trailer op :L

en terug in zijn weilandje ging hij gelijk de schuilstal in en bleef daar in :D hihihihi

hij heeft van zichzelf iets kromme beentjes :+ vanaf zijn knie draaien ze iets naar binnen, hier kan hij dus weinig aan doen, maar hij kan wel voorkomen dat door de stand van zijn hoeven hij in ieder geval niet verder gaat draaien ofzo! dus over 8-10 weken mag hij weer!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Amber_

Bericht door Amber_ » do 31 jan 2008, 19:48

Muhaha wat een droppie zo :))
Wel naar dat je helemaal er heen moet,
Heb je niet ergens een stukje asfalt ofzo, waar je kan afspreken ?
Afbeelding

Fjordy
B + 6 Springen Paarden !
L + 8 SGW Paarden
Krista

Bericht door Krista » do 31 jan 2008, 20:26

Ach gossie wat staat ie er suf bij... klein ventje! Maar hij heeft weer een paar mooie korte kluifjes! Wel goed dat je dat nu bij laat houden, dat scheelt je veel ellende op latere leeftijd zeker als de beenstand een beetje afwijkt!
Ozar mijn trouwe vriend voor altijd in mijn hart
Amaretto v. Tolando mijn toppertje ZZL 8-)
Ziggy

Bericht door Ziggy » do 31 jan 2008, 21:13

ahhhhhhh het mannetje is helemaal suf :(:) Wel goed dat je 'm nu goed bij laat houden Cindy, scheelt idd straks een hoop ellende
roos schreef:Ik vind hem er goed uit zien hoor. En zijn manen staan hem goedddd :D

:L Vera :L (Lenngard x Gardar)
:L Exel (Bowie) :L (Wiljonm x Brusvein)
Lotte

Bericht door Lotte » vr 01 feb 2008, 11:10

Agossie, ziet er inderdaad wel sneu uit, zo'n klein ventje..:P
Maar mooi dat ie weer netjes op z'n voetjes staat!
:L Ody v. Myrstein: Z2 startgerechtigd!--> Wedstrijdpensioen vanaf augustus 2012, dus vanaf nu lekker recreatief! :D
ieris
Contacteer:

Bericht door ieris » vr 01 feb 2008, 14:18

Fijn dat hij weer netjes op zijn voetjes staat!
Maar wat raar dat jou hoefsmid niet komt omdat je geen stal hebt, ik heb ook geen echte stallen, alleen een schuilstal, maar mijn hoefsmid kapt ze altijd gewoon in de wei.
De andere hoefsmeden die ik heb gehad deden daar ook nooit moeilijk over.
Esther

Bericht door Esther » vr 01 feb 2008, 16:52

Moet dat arme knulletje gesedeerd worden bij het bekappen?? Heeft hij een slechte ervaring gehad? Die van mij krijgen in het begin een praampje op, dat is genoeg.. En dat is ook uit voorzorg. Ze blijven rustig en als de eerste keer zonder gesodemieter verloopt hebben ze al een goede ervaring..

Mijn hoefsmid heeft wel atijd graag dat ik de paarden even op stal zet als hij komt zodat de hoeven droog zijn als hij gaat bekappen, dat verstopt zijn rasp niet.. Maar als het niet anders kan doet hij het ook wel gewoon uit de wei..
Ik lijk op de uitzonderingen in de Duitse grammatica
Gewoon niet te begrijpen
'Loesje..'
Cindy+Uniek

Bericht door Cindy+Uniek » vr 01 feb 2008, 17:50

deze man zei omdat het natuurlijk om zijn stand ging, dat hij gewoon een fatsoenlijke plek nodig had om te kunnen bepalen hoe zijn stand is en wat er anders aan moet ;)

tja het maakt mij eigenlijk verder niet zo uit dat hij licht verdoofd is, hij tilde één been op en bleef gelijk steigeren/springen en na het prikje is alles gewoon rustig verlopen! dus vraag me af wat dan een beter ervaring zou zijn als je hem maar laat springen continue!
Mama van: ♥ Jennifer Marion 12-09-2011 ♥ en ♥ Damian 13-05-2013 ♥
Plaats reactie