we beginnen met sinterklaas. Mijn beste vriendin had mij getrokken met de lootjes en had een honden hok gemaakt waar dribbel en de toekomstige (op het moment is ze er al) puppy. Echt heel leuk D en T staat erop: dribbel en twixie. Dribbel vond het hok zo leuk dat ze erin ging liggen echt heel lachwekkend:

toen werd het kerst en moest dribbel een kerst hond worden:

Daarna was het (volgens dribbel: monster) geariveerd:

Het zwart witte knuffelhondje wordt beschouwt als broertje/zusje waar ze dan ook tegen/op gaat liggen

Dribbel vond het in het begin maar niks zo'n donker geval in haar huis en met haar spullen en op haar kussen (tsjah twixie vond het zo lekker dat je het gewoon niet vol kon houden om haar steeds terug te leggen op haar eigen plekje, dus ook maar een zelfde kussen voor haar gekocht en nu liggen ze steeds op allebei) Het ging steeds beter en nu spelen ze met elkaar. Af en toe laat dribbel weten wie er de baas is, maar verder gaat het super:

Onze bulldog deed ook mee!!

We hadden met kerst een hele mooie strik gekregen voor kerst dus moesten de hondjes netjes gekleed zijn:

Vandaag hebben we gewandelt over het oefenterrein van de militairen in havelte en natuurlijk mocht vera ook mee. Ze was niet echt braaf, brede lang paden tsjah daar wil je maar 1 ding:

Kei hard!!!
Twixie kan ook hard!:

Verschil tussen paard en hond:

Twixie mag nog niet heel lang lopen (al wil ze dat wel!

Vera vond hier de reetjes die langs kwamen erg leuk en wou er eigenlijk wel heel graag heen nee!!

Als laatste kon ik het niet laten om deze lieve 2 fotos te plaatsen van 1 van de vele lammetjes die op mijn werk (geitenhouderij) geboren was:

Lief he