Andy had hem uit de paddock gehaald en vastgeknup en kwam erachter dattie zn poetskist vergeten was... meneertje blijft gewoon braaf staan wachten

En toen lekker poetsen...
De man en zijn paard...

Oeh ja baasje daar is het lekker

FF onder de buik, vreemd maar wel lekker

En toen hoefjes uitkrabben. Dat wat gister nog een beetje vreemd was deden we vandaag al zonder al te veel problemen tijdens het vaststaan...
Linksachter

rechtsvoor

rechtsachter

WOW wat wassie braaf!!!!!!

Lesje meelopen ging wat minder, ydel stond al binnen waardoor meneer niet veel zin meer had

Klein miscommunicatietje

Join uppen

En halstertje weer omdoen, dat vindttie nog steeds beetje raar.

Zal er maar niet bij vermelden dat hij dwars door het hek ging toen andy hem aan het opjagen was, hij raakte beetje in paniek en vluchtte naar zn "moeder" stond als een veulen te smakken bij dr box de scheet. Andy vroeg gewoon duidelijk teveel aan hem, okeej les geleerd voor ons, weer even pasje terug.
Morgen ga ik lekker zelf met hem aan het werk, even aanvoelen voor donderdag want dan mag ik hem aan de VA showen

Ohja en we hebben hem gemeten met een officieele meetstok en meneer meet toch al 1,40 zo stiekumpjes, wow das groter dan ik had verwacht.
Zou hij misschien toch het verkeerde papier hebben en de Vasco x Manus (m. Telja) zijn???? Wordt spannend donderdag hihiiihi.